Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Pēc “Tele2” aplēsēm šī gada pirmo desmit mēnešu laikā Latvijā kopumā 27 000 telefoni ir nodoti remontā, savukārt 19 000 ir pieteikta SIM kartes bloķēšana, kas nozīmē, ka tie ir pazaudēti vai nozagti. Lai sevi pasargātu no neparedzētiem finansu izdevumiem, iedzīvotāji arvien biežāk izvēlas apdrošināt jauniegādāto telefonu – apdrošināto telefonu skaits katru mēnesi dubultojas, liecina “Tele2” klientu apkalpošanas centru apkopotie dati.

“Tele2” ir pirmais uzņēmums Latvijā, kas kopš šī gada maija sadarbībā ar apdrošināšanas sabiedrību BALTA piedāvā mobilo telefonu un datoru apdrošināšanu pret zādzību, zudumu un bojājumiem. Jaunais pakalpojums ir pieejams gan vairāk nekā miljonam “Tele2” un “Zelta Zivtiņa” klientu, gan citu operatoru klientiem.

“Priecājamies, ka “Tele2” jaunais pakalpojums ir guvis iedzīvotāju atzinību! Visbiežāk iedzīvotāji izvēlas apdrošināt viedtelefonu, kura cena ir robežās no 100 līdz 250 latiem. Skatoties pēc ražotāja, visvairāk apdrošina “Samsung”, “LG” un “Sony” viedtelefonus,” saka “Tele2” komercdirektors Jānis Spoģis. “Ņemot vērā līdzšinējo tendenci, paredzu, ka jau nākamgad katrs desmitais iedzīvotājs, iegādājoties jaunu mobilo telefonu, izvēlēsies to apdrošināt. Būtisku apdrošināšanas pakalpojuma pieaugumu nodrošinās arī tas, ka kopš šodienas “Tele2” piedāvā apdrošināt telefonus arī uzņēmumiem!”

“Esam gandarīti, ka sadarbībā ar “Tele2” varam piedāvāt inovatīvus produktus un tos arī pastāvīgi pilnveidot. Lai nodrošinātu pieejamāku telefonu un datoru apdrošināšanu, esam ieviesuši dalītos maksājumus, kas nozīmē to, ka klients var izvēlēties nevis maksāt par polisi uzreiz visu summu, bet to sadalīt divos, četros vai pat divpadsmit maksājumos. Tādā veidā pakalpojums ir kļuvis klientiem cenas ziņā pieejamāks un arvien vairāk cilvēku var atļauties apdrošināt jauniegādāto ierīci pret bojājumiem, zādzībām un zudumu ar vēl labākiem nosacījumiem,” saka BALTA korporatīvo partneru pārvaldes vadītājs Kaspars Lukačovs.

Atgādinām, ka telefona vai datora ražotāja garantija iestājas tikai gadījumā, ja ierīcei ir konstatēts defekts, kuru sedz garantija – pamatā tie ir rūpnieciski defekti programmatūrā vai aparatūrā. Tādējādi izdevumus par netīšu ierīces sabojāšanu (piemēram, tās apliešana ar kafiju vai nokrišana uz asfalta) un ierīces pilnīgu bojāeju (piemēram, tai iekrītot upē vai tiekot nozagtai) būs jāsedz pašam īpašniekam. Turklāt lielākā daļa iedzīvotāju iegādājas telefonus un datorus uz nomaksu, kas nozīmē to, ka ierīces nozagšanas vai bojāejas gadījumā cilvēkam ir jāturpina par to maksāt, jo līgumsaistības saglabājas, un vēl jāiegulda neparedzēti līdzekļi jauna telefona vai datora iegādē – pārsvarā cilvēks vairāk nevar finansiāli atļauties iegādāties līdzvērtīgu telefonu vai datoru zaudētajai ierīcei.

Ņemot to vērā, “Tele2” sadarbībā ar BALTA piedāvā apdrošināt telefonu vai datoru, tā iegādes brīdī izvēloties starp diviem segumiem – tikai bojājumiem vai bojājumiem un pilnīgam zudumam (zādzība, zudums un bojāeja). Apdrošināšana būs spēkā arī gadījumos, ja ierīcei bojājumi radīsies nepilngadīga bērna nepārdomātas rīcības vai trešo personu ļaunprātīgas darbības dēļ, kā arī dzīvnieku neparedzamas uzvedības rezultātā. Polise būs spēkā 12 mēnešus, un tās cena tiks noteikta pēc ierīces vērtības; minimālā apdrošināšanas vērtība ir 12 lati. Telefonu vai datoru kopā ar apdrošināšanu var iegādāties ikvienā no 44 “Tele2” klientu apkalpošanas centriem 22 Latvijas pilsētās. Ja apdrošinātā ierīce ir jāremontē, pazūd vai tiek nozagta, klientam vienmēr vispirms jāzvana uz BALTA pa telefonu 675 333 75.

“Tele2” ir pirmais mobilo sakaru operators Latvijā, kas piedāvā apdrošināšanas pakalpojumus. Jau pērn “Tele2” sadarbībā ar BALTA sāka piedāvāt jaunu pakalpojumu – ceļojuma apdrošināšanu īsziņā, līdz ar to pirmo reizi ceļotājiem, sūtot īsziņu, kļuva iespējams apdrošināties pat pēc izbraukšanas no savas mītnes zemes.

Bojati telefoni_plansetdators_jpg

Saistītās tēmas: tele2

Izsaki savu viedokli