Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Vakar Tele2 atklāja jaunas paaudzes klientu apkalpošanas centru Rīgā t/p Alfa, tā izveidē investējot vairāk nekā 50 000 latu. Tajā klienti varēs saņemt vēl labāku servisu un ar jaunāko tehnoloģiju palīdzību gūt jaunu iepirkšanās pieredzi.

Jaunais Tele2 klientu apkalpošanas centrs ir veidots kā tehnoloģiju centrs, kurā klienti uz skārienjutīgiem ekrāniem var izvēlēties telefona numuru, noteikt saviem mobilo sakaru lietošanas paradumiem piemērotāko tarifu plānu, kā arī salīdzināt mobilos tālruņus. Tāpat klienti var izmēģināt ap 20 jaunāko modeļu telefonus – līdz šim jebkurā mobilo sakaru operatora veikalā bija iespējams apskatīt vidēji tikai sešus jaunākos mobilo telefonu modeļus. Viedtālruņu popularitāte ir strauji pieaugusi Latvijā – pēdējā pusgada laikā pārdošanas apjoms ir palielinājos par 20%. Ar tik plašu jaunāko viedtālruņu modeļu klāstu jaunajā Tele2 klientu apkalpošanas centrā klienti var vieglāk izdarīt savu izvēli. Pēc pakalpojumu un produktu izvēles pārdevējs palīdzēs pabeigt pirkumu.

Valdis Vancovičs, Tele2 valdes priekšsēdētājs: “Priecājos, ka Tele2 šogad ir klientu uzslavētākais uzņēmums telekomunikāciju nozarē. Tas mums dod vēl lielāku stimulu strādāt pie tādu inovāciju ieviešanas, kas klientiem nodrošinātu vēl labāku, draudzīgāku un individuālāku apkalpošanu. Ar lepnumu paziņojam par jauna koncepta klientu apkalpošanas centra atklāšanu – esam pārliecināti, ka šobrīd tas ir modernākais Latvijā. Tajā ar jaunāko tehnoloģiju palīdzību klientiem piedāvājam ērtu, interaktīvu un modernu iepirkšanos, kas vienlaikus ir arī vienkārša un pielāgota katra pircēja individuālajām vajadzībām. Tehnoloģijas strauji ienāk iepirkšanās jomā, un ar jauno konceptu Tele2 ir radījis paraugu jaunas paaudzes klientu apkalpošanas centriem jebkurā nozarē.”

Pīters Brods, Tele2 AB Grupas globālās tirdzniecības mārketinga vadītājs: „Tele2 fokuss ir augsta klientu apmierinātība visās 11 darbības valstīs. Vairāki pētījumi apliecina, ka līdz pat 80% pirkumu lēmumu tiek pieņemti veikalā vai klientu apkalpošanas centrā. Ar jauno dizaina konceptu vēlamies radīt modernu, ar jaunākajām tehnoloģijām veidotu vidi, kurā klients var izmēģināt un atrast savām vajadzībām atbilstošākos pakalpojumus un produktus par labāko cenu. Tāpat jauno dizainu esam veidojuši tā, lai Tele2 klientu apkalpošanas centrā cilvēki justos labi un gūtu ne tikai jaunu iepirkšanās pieredzi, bet arī patīkamas sajūtas.”

Zigmunds Vīķis, t/p Alfa vadītājs: “Priecājamies, ka tieši pircēju iemīļotais tirdzniecības parks Alfa ir pirmais iepirkšanās centrs Latvijā, kurā Tele2 ir izveidojis jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru. Mēs vienmēr ļoti novērtējam mūsu nomniekus, kuri seko līdzi aktualitātēm un inovācijām, tādējādi maksimāli izmantojot visas iespējas, kā uzlabot tirdzniecības vidi un būt tīkamākiem pircējam! Tieši nemitīga attīstība un sava veida ekskluzivitāte mūsu nomnieku veikalos piesaista apmeklētājus, ļaujot Alfai saglabāt iemīļotākā tirdzniecības centra statusu.”

Sadarbībā ar Latvijas dizaina kompāniju EL Studija Tele2 ir pielāgojis Latvijas tirgum Zviedrijā sekmīgi ieviesto klientu apkalpošanas centra konceptu, kura autors ir Stokholmas dizaina kompānija Boys don’t cry. Dizaina koncepts ir izstrādāts fokusējoties uz klientu vajadzībām, un daudz tiešāk uzrunā Tele2 klientu apkalpošanas centru apmeklētājus. Centra iekārtojums ir veidots tā, lai starp klientu un pārdevēju nebūtu barjeras, kā arī, lai būtu viegli orientēties telpā, veidojot skaidru priekšstatu par iegādes procesu. Klients var veikt pirkumu, pārvietojoties no viena skārienjutīga ekrāna pie otra, jo katrs no tiem pilda savu funkciju. Tādā veidā apkalpošana kļūs ātrāka. Centrā ir iespējams lietot arī MansTele2 pašapkalpošanās portālu. Interjers ir veidots atvērtā un brīvā gaisotnē.

2010.gadā Tele2 iepazīstināja ar Baltijā pirmo mobilo telekomunikāciju veikalu, kas regulāri devās uz tām Latvijas pilsētām, kurās nav pieejami Tele2 klientu apkalpošanas centri, tādējādi nodrošinot iedzīvotājiem pieejamākus telekomunikāciju pakalpojumus un priecējot ar savu lielisko dizainu. Tāpat pērn Tele2 atvēra pirmo telekomunikāciju interneta veikalu Latvijā www.tele2.lv, piedāvājot attālināto iepirkšanos un bezmaksas piegādi visā valsts teritorijā. Pateicoties šīm inovācijām un pilnveidotajam klientu servisam, Tele2 ir klientu uzslavētākais uzņēmums telekomunikāciju nozarē. Tagad Tele2 sper nākamo soli.

Saistītās tēmas: apkalpošanascentrstele2

Izsaki savu viedokli