Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Pirms dažām dienām, Symantec drošības produktu Symantec Endpoint Protection Small Business Edition (SEP SBE) 12.1, Symantec Endpoint Protection (SEP) 12.1 un Symantec Endpoint Protection.cloud (SEP.cloud) lietotājus, kas Symantec drošības risinājumu izmantoja datorā ar Windows XP OS un kriptētu cieto disku, līdz ar drošības risinājuma datu bāžu jauninājumu, apsveica BSOD – “zilais ekrāns”

Parādoties lietotāju sūdzībām, Symantec šo jauninājumu izvāca un dažas dienas vēlāk, savā blogā, skaidro problēmas iemeslus.

Tiek skaidrots, ka SONAR (Symantec nezināmo kaitīgo kodu atklāšanas modulis) datubāžu jauninājums, iespējams, licis drošības risinājumam iejaukties 3. pušu  veidoto sistēmas draiveru – konkrētāk failu sistēmas draiveru darbībā. Šādi draiveri parasti tiek izmantoti sistēmās, kas izmanto šifrētus diskus (tātad – parasti uzņēmumu datoros). Iejaukšanās draiveru darbībā izraisīja sistēmas avārijas. Dažas stundas pēc ziņojumu saņemšanas, kļūdainais jauninājums tika aizvietots ar “nekaitīgu” versiju.

 Ko Symantec solās darīt, lai tās vairs nekad neatkārtotos?

 Symantec uzsver, ka jau pašlaik SONAR moduļa jauninājumi tiek ļoti rūpīgi pārbaudīti vairākos veidos, taču nākotnē šie testi tikšot veikti vēl rūpīgāk. Tāpat, netikšot izlaisti citi SONOR datubāžu jauninājumi, līdz pārbaudes process netikšot uzlabots.

 

Saistītās tēmas: antivīrusi

Izsaki savu viedokli