Aktuāls

3.decembrī Latvijas kolektīvās iepirkšanās vietnēm pievienojas jauns dalībnieks –www.superakcijas.lv. Superakcijas īpašnieki, atvēršanas svētkus, vēlas svinēt kopā ar saviem klientiem un pirmajiem 25 pircējiem piešķirs ne tikai milzīgas atlaides, bet arī pārsteiguma balvas.

Pirmajā portāla atvēršanas nedēļā visi, kas būs reģistrējušies portālā superakcijas.lv, vai sekos mums sociālajos tīklos – Facebook un Draugiem.lv, katru dienu piedalīsies kino biļešu izlozē, bet janvārī vienam būs iespēja kļūt par laimīgo iPhone 4 īpašnieku.

Kolektīvās iepirkšanās metode ir pavisam vienkārša. Noteikts cilvēku skaits, noteiktā laikā, iegādājas kādu preci vai pakalpojumu. Pērkot, preci vai pakalpojumu, katram atsevišķi, par to būtu jāmaksā pilna preces vai pakalpojuma vērtība. Toties, iegādājoties vairākiem pircējiem vienlaicīgi, pārdevējs sniedz lielu atlaidi. Šo klientu uzrunāšanas un piesaistīšanas veidu izmanto ēdināšanas, skaistumkopšanas un izklaides uzņēmumi visā pasaulē.

SuperAkcijas.LV veidotāji uzskata, ka kolektīvā iepirkšanās ir kā vairumtirdzniecības, prezentācijas un degustācijas krustojums. Pirmkārt, uz daudzuma rēķina uzņēmums var piedāvāt lielas atlaides. Otrkārt, kolektīvās iepirkšanās portāls ir lielisks veids kā interneta vidē prezentēt savu uzņēmumu un tā produktus bez liekiem, finansiāliem izdevumiem. Treškārt, piedāvājot izmēģināt preci vai pakalpojumu par minimālu cenu- potenciālais klients saņem priekšstatu par produktu, gūst pozitīvu pieredzi, tas ir garants nākamajam pirkumam, bet jau par pilnu samaksu.

„Apzināmies, ka nesam pirmie šajā tirgū, bet tas rada zināmas priekšrocības. Nav jāiegulda līdzekļi sabiedrības informēšanā, jo aktīvākā sabiedrības daļa jau ir guvusi priekšstatu par to, kas ir kolektīvā iepirkšanās. Par konkurenci šajā biznesa modelī ir grūti runāt, klients, kurš piedāvā kolektīvās iepirkšanās portālam savu preci vai pakalpojumu visos apstākļos tikai iegūst. Klients novērtē iegūtos plusus vienā vietnē, droši var tos izmantot vai papildināt arī citā. Mājas lapu auditorija nepārklājas simtprocentīgi, tāpēc piedāvājot savus pakalpojumus dažādās vietnēs, klienta popularitāte patērētāju vidū tikai pieaug,” stāsta SuperAkcijas.LV projekta vadītājs.

Maziem un vidējiem uzņēmumiem kolektīvās iepirkšanās mārketinga stratēģija ir piemērotākais veids jaunu klientu piesaistei. Strauji veicinot produkcijas noietu un zīmola atpazīstamību, reklāmas kampaņā investējot tikai savu preci vai pakalpojumu, nevis naudu. Jaunam uzņēmumam, tas ir veids kā par zemu cenu iepazīstināt potenciālo klientu ar uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu vai preci.

Saistītās tēmas: interesanti

Izsaki savu viedokli