Aktuāls

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Bloomberg vēsta, ka Sony strādā pie jauna viedpulksteņa. Atšķirībā no SmartWatch izstrādājumiem, kas saņēmuši LCD displeju, šī ierīce saņems e-ink displeju, turklāt informācija tiks attēlota ne tikai uz ciparnīcas, bet arī uz pašas siksniņas.

Sony ar šo izstrādājumu neplāno konkurēt ar viedpulksteņu klases pārstāvjiem, piemēram, Apple Watch. Tā vietā Sony cer izveidot ierīci, kurā stils saņemtu augstāku prioritāti nekā piedāvātās tehnoloģiskās iespējas. Bloomberg vēsta, ka šī izstrādājuma mērķauditorija ir personas, kas lielāku uzmanību pievērš dizainam, nevis jaunākajām iespējām.

Saprotams gan, ka šis netradicionālais viedpulkstenis (attēlā ir redzama šogad prezentētā Sony SmartBand aproce) ir viens no kompānijas mēģinājumiem izrauties no esošās situācijas, kurā kompānija ne tikai neizdodas sasniegt augstus ierīču realizācijas rādītājus, bet arī peļņas rādītāji ir zemā līmenī.

Sony-SmartBand

Saistītās tēmas: sonyviedpulksteņi

Izsaki savu viedokli