Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Melnajā piektdienā (diena pēc ASV Pateicības dienas), kas iepirkšanās apmēru ziņā vērtējama kā Ziemassvētku drudža līdziniece, Sony PlayStation 3 sācis uzņemt pārdošanas apgriezienus.




Visas trīs Sony aktuālākās konsoles

Aprēķini liecina, ka pagājušajā nedēļā (no 19. līdz 25. novembrim) PlayStation 3 pārdošanas apjomi salīdzinājumā ar nedēļu pirms tam auguši par 245%, ko Sony lielā mērā nosauc par cenu pazemināšanas kampaņas rezultātu (jāpiezīmē, ka cenu pazemināšana notika jau 18. oktobrī). Tā pat pieprasītāks kļuvis PlayStation Portable, kas gan pārdots „tikai” par 136% vairāk, savukārt konsoļu „vectētiņš” PlayStation 2 Melnās Piektdienas nedēļā pārdots par 287% vairāk nekā citkārt.




Tipiska drūzmēšanās kādā no Melnās Piektdienas vakariem

Analītiķi ziņo, ka šīs nedēļas pirkumu drudzis parādījis PlayStation 3 aptuvenos panākumus Ziemassvētkos, kas liecina par konsoles popularitāti un vēl tikai uzlecošo slavu. Pēdējie aprēķini ziņo, ka šomēnes pārdotas 321’750 PlayStation 3 konsoles, kas novembri padara par Sony veiksmīgāko mēnesi šogad.

Izsaki savu viedokli