Aktuāls

”Spotify” mobilajā ”Android” aplikācijā lēnām sāk ieviest dziesmu vārdus

Mobilās aplikācijas

”Apple” advokāti noraizējušies par ”aizkostā ābola” plaģiātismu

Dažādi

Latvijā oficiāli sākta jauno Samsung Galaxy S8 un S8+ tirdzniecība

Tālruņi, mobilās ierīces

Nav noslēpums, ka Sony mobilo ierīču divīzija dotajā brīdī piedzīvo grūtus laikus, jo, neraugoties uz vidēji plašu ierīču klāstu, kompānijai neizdodas gūt peļņu. Rezultātā uzņēmums paziņojis par tirgus stratēģijas maiņu.

Sony ir pavēstījis, ka būtiski samazinās piedāvāto viedierīču klāstu. Plānojams, ka, samazinot modeļu skaitu, divīzijai izdosies atgriezties pie pozitīviem peļņas rādītājiem. Līdzīga taktika tiks izmantota arī televizoru biznesā, kas jau ilgāku laiku nav spējīgs strādāt ar peļņu. Sagaidāms, ka modeļu skaits un saražoto ierīču skaits abās divīzijās varētu sarukt pat par 30 procentiem.

Interesanti, ka līdzīgu soli spēris arī tehnoloģiju gigants Samsung, kas, redzot stagnācijas draudus mobilo ierīču biznesā, izlēmis jau nākamgad samazināt modeļu skaitu par 25-30 procentiem.

Jāatzīmē, ka Sony divīziju reformēšana nenotiks ātri, un galējo lēmumu par divīziju turpmāku attīstības scenāriju varam sagaidīt vien nākamā gada pirmā ceturkšņa noslēgumā.

Jāteic gan, ka problēmas nav piemeklējušas visas Sony divīzijas. Piemēram, Sony kameru sensoru bizness zeļ un plaukst. Sagaidāms, ka šo izstrādājumu noiets arī turpmāk būs augstā līmenī, turklāt katru ceturksni varētu piedzīvot izaugsmi vairāku desmitu procentu apmērā.

sony-xperia-z2

Saistītās tēmas: biznesssony

Izsaki savu viedokli