Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Šodien globālā interneta komunikāciju kompānija “Skype” paziņo par “Skype” 3.1. Windows videi izlaišanu un iepazīstina ar SkypeFind un Skype Prime (beta), sniedzot cilvēkiem aizvien jaunus veidus komunikācijai ar citiem. SkypeFind ir cilvēku pašizveidots ceļvedis, kas ļauj tā lietotājiem ievadīt, pārskatīt un vērtēt savus iecienītākos uzņēmumus neatkarīgi no atrašanās vietas. SkypeFind beta versija ir pieejama jau trīs nedēļas, un šajā laikā SkypeFind jau ir izveidoti vairāk nekā 4300 sarakstu vairāk nekā 123 valstīs. Sagaidāms, ka šie saraksti pārsniegs vienu miljonu līdz gada beigām.

Pēc pēdējā “Forrester Research” ziņojuma, vairāk nekā ceturtdaļa tiešsaistes patērētāju ir pievienojuši vērtējumu vai pārskatījuši kādu produktu vai pakalpojumu vai līdzdarbojušies diskusijās. (“Leveraging User-Generated Content,” Brian Haven, 25.janvāris, 2007)
Stens Tamkivi, “Skype” e-Komercijas vadītājs, stāsta: “SkypeFind pietuvina globālo kopienu. “Skype” lietotājiem patīk dalīties zināšanās, jo tas iedvesmo un sniedz iespējas. SkypeFind arī ir viegli lietojams – pat tad, ja atrodies ārvalstīs. Piemēram, ja tu ceļo uz Franciju un vēlies atrast lielisku restorānu, vienkārši ielogojies “Skype”, nospied uz SkypeFind rīkjoslas un iegūsti rekomendācijas no “Skype” lietotājiem, kurām var uzticēties.”

“Skype” 3.1. Windows videi ietver arī Skype Prime beta versiju – jaunu tirgus laukumu, kas ļauj kompetentiem cilvēkiem ar specifiskām zināšanām tās pārdot tiem, kas meklē padomu un labprāt par to maksātu. Skype Prime ir pašā sava dzīvescikla sākumā.

Pašlaik Skype Prime beta versija balstās uz cilvēku un mazo biznesu tirgošanos, kā arī dalīšanos pieredzē un zināšanās caur “Skype”. Lietotāju atsauksmes vienmēr ir ieņēmušas svarīgu lomu tajā, kā “Skype” ir attīstījies kā produkts, un tikpat būtisku lomu “Skype” popularitātē.

“Skype” ar jauno funkciju Skype Prime aizsāk jaunu virzienu biznesā, sniedzot miljoniem cilvēku un mazo biznesu iespēju nopelnīt uz pieredzes rēķina. Skype Prime piedāvā lietotājiem iespēju pelnīt naudu un sasniegt potenciālos klientus jebkurā vietā pasaulē. Lietotājiem ir ļoti viegli iesaistīties šajā biznesā un noteikt apmaksas nosacījumus, proti, maksāt par zvana reizi vai maksāt par minūti. Maksājums notiek, izmantojot PayPal, par ko “Skype” ietur 30% par Skype Prime izmantošanu.

Stens Tamkivi piebilst: “Skype Prime ir veids, kā pasauli padarīt mazāku un sasniedzamāku. Ja tu esi finansu konsultants vai astrologs, sporta treneris vai privātskolotājs, un tu gribi pārdot savu pieredzi tiešsaistē, tieši tev Skype Prime piedāvā jaunu tirgu, kurā tu vari pārdot savas idejas “Skype” globālajai kopienai.”

“Skype” popularitāte slēpjas iespējā cilvēkiem veikt bezmaksas “Skype” zvanus internetā. Kā pasaules lielākā interneta komunikāciju kompānija, “Skype” ir uzticīga savam mērķim sniegt lietotājiem iespēju bezmaksas sarunām mājās, darbā vai atrodoties kustībā.
“Skype” mērķis ir arī turpmāk attīstīt savu ekosistēmu, kuru veido vairāk nekā 50 aparatūras partneru un vairāk nekā 160 “Skype” sertificēto ierīču. Tas palīdzēs palielināt interesi par “Skype” visdažādāko lietotāju vidū, kas vēlas izmantot “Skype” bez datora starpniecības neatkarīgi no atrašanās vietas. Tas ir īpaši svarīgi “Skype” lietotājiem, kas vēlas izmantot mobilā “Skype” priekšrocības, – tās ir jau pieejamas vairāk nekā 5 miljoniem “Skype” lietotāju vairāk nekā 120 dažādos Windows Mobile viedtālruņos un plaukstdatoru ierīcēs.

Izsaki savu viedokli