Aktuāls

Sešu mēnešu laikā no Beļģijas ievesti auto ar 24,5 miljonu kilometru deficītu

Auto, Moto

Ar mikroautobusiem RAF “Latvija” atkārtos ekspedīciju līdz Vladivostokai

Auto, Moto

Samsung saviem klientiem Baltijas valstīs no septembra piedāvās tirgū vienīgo un plašāko servisa un bezmaksas apdrošināšanas risinājumu mobilajā lietotnē „Galaxy Care”. Tajā iekļauts Premium serviss Galaxy S6 sērijas viedtālruņiem, bezmaksas apdrošināšana pret ekrāna un ūdens radītiem bojājumiem Samsung jaunākajām ierīcēm, kā arī daudzpusīga pasaulē populāru lietotņu kolekcija.

Samsung_Galaxy_Care

Unikāls projekts klientiem Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

„Pēdējā gada laikā Baltijas valstīs esam radījuši vairākus unikālus servisa pakalpojumus, piemēram, ekrāna un ūdens bojājumu bezmaksas apdrošināšanu – un tagad ejam soli tālāk, izveidojot līdz šim nebijušu apkalpošanas piedāvājumu. „Galaxy Care” apliecina Samsung apņemšanos rūpēties par klientu laiku, drošību un ērtībām, jo papildu tam, ka mūsu jaunākie flagmaņi ir modernākās ierīces tirgū, to īpašnieki saņem arī unikālu un vērtīgu papildpakalpojumu klāstu,” stāsta Māris Ķikāns, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs.

Serviss ar piegādi mājās

Premium servisa pakalpojums ir radīts jaunākajiem Galaxy S6 sērijas tālruņiem (S6, S6 edge, S6 edge+). Tas ietaupīs laiku, ja ierīcei nepieciešams remonts – klientam nebūs jādodas uz servisa centru, jo tālrunim pakaļ ieradīsies kurjers un nogādās to servisa centrā bez maksas.

Pakalpojums darbosies Rīgā, Viļņā un Tallinā, un tajā iekļauta Galaxy S6 sērijas tālruņa nogāde uz servisu un atpakaļ, kā arī maiņas ierīce. Šis pakalpojums pieejams vienu reizi – gada laikā no „Galaxy Care” aktivizēšanas. Remonta izmaksas tiks segtas atkarībā no tā, vai bojājumi ir radušies garantijas ietvaros.

Ekrāna un ūdens radītu bojājumu novēršana

„Galaxy Care” iekļauta arī bezmaksas apdrošināšana pret ūdens radītiem bojājumiem, kas darbojas Galaxy S6, Galaxy S6 edge un Galaxy S6 edge+ viedtālruņiem, un ekrāna apdrošināšana, kas pieejama gan Galaxy S6 sērijas tālruņiem, gan Samsung Galaxy Note 4, Galaxy Note Edge, Galaxy A7, Galaxy A 5, Galaxy Alpha, Galaxy S5 un Galaxy Tab S. Gada laikā no „Galaxy Care” lietotnes aktivizēšanas klienti var divas reizes veikt šo bojājumu novēršanu, neatkarīgi no negadījuma vietas – Latvijā vai jebkur citur pasaulē, sedzot tikai pašrisku.

„Galaxy Care” pakalpojums būs pieejams septembrī. Lai to aktivizētu, 30 dienu laikā no ierīces iegādes brīža būs nepieciešams lejupielādēt un aktivizēt Samsung „Galaxy Care” lietotni, kas pieejama vietnē „GALAXY Apps”.

Saistītās tēmas: samsungviedtālruņi

Izsaki savu viedokli