Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Samsung ir publicējis atvainošanos Ķīnas patērētājiem pēc tam, kad valsts varai pietuvināti mediji kritizēja tehnoloģiju gigantu par bojātu tālruņu pārdošanu.

Runa šajā gadījumā ir par bojātām atmiņas mikroshēmām, kas atrodamas Galaxy S un Galaxy Note sēriju ierīcēs. To dēļ tālruņi vairākas reizes avarēja. Rezultātā Samsung ir spiests nodrošināt bezmaksas servisu, ko iepriekš neparedzēja ierīču garantijas noteikumi, liekot īpašniekam šķirties no 100 ASV dolāriem par minēto defektu salabošanu.

Tiesa gan, šis nav pirmais gadījums, kad kāds uzņēmums atvainojas Ķīnas patērētājiem. Aprīlī Apple vadītājs Tims Kuks izteica nožēlu par kompānijas īstenoto garantijas politiku, solot situāciju labot.

Tikmēr Samsung cer, ka, pateicoties labajam žestam, izdosies saglabāt Ķīnas viedtālruņu tirgus līderpozīciju. Pagājušajā gadā Samsung šajā valstī realizēja 30 miljonus tālruņu un ieņēma pirmo vietu, pārvaldot 17,7 procentus no kopējā tirgus. Uz papēžiem Dienvidkorejas uzņēmumam min Lenovo, savukārt trešo vietu pirms gada ieņēma Apple.

samsung-galaxy-s-4-white-three-up-front-profile-back

Saistītās tēmas: ķīnasamsung

Izsaki savu viedokli