Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Pērnais 2007. gads spēļu industrijā bija līdz šim veiksmīgākais – gada laikā „saražotas” 1’563 spēles, no kurām tikai daži procenti novērtētas kā agresiju izraisošas un piemērotas vecākiem cilvēkiem. Saskaņā ar Entertainment Software Rating Board (organizācija, kas tieši atbild par spēļu satura izvērtēšanu) datiem, 2007.gadā ir vērojams pēdējo triju gadu laikā mazākais vardarbīgo spēļu skaits – ja 2005. gadā tas bija 12% un 2006. gadā 8%, tad šogad tie ir tikai seši procenti. Tieši „M” reitinga spēļu mazais skaits ir lielākais no izbrīniem, jo pēdējos gados spēļu autoriem bijusi tendence atvirzīties no bērniem un pievērsties pusaudžiem un pieaugušajiem.





Spēles, kas novērtētas ar „E” burtu – visiem – arī piedzīvojušas samērā krasas pārmaiņas, 2007. gadā sastādot 60 procentus no visiem produktiem. ESRB atzīst, ka daļēji šo spēļu pieejamība tik strauji kāpusi pateicoties tendencei spēlēt spēles portatīvajās ierīcēs.
„Pagājušās brīvdienas bija līdz šim lielākās videospēļu industrijai, spējot lauzt rekordu un gūstot teju 19 miljonus ASV dolāru peļņu,” piezīmē ESRB prezidente Patrīcija Vanse (Patricia Vance).

Izsaki savu viedokli