Aktuāls

Ir pagājuši aptuveni četri mēneši kopš debiju piedzīvoja Sony jaunākā spēļu konsole – PlayStation 4. Kaut arī cīņa ar Xbox One par patērētāju sirdīm izvērtusies visnotaļ sīva, jaunākā informācija vēsta, ka svaru kausi ir vēl vairāk nosvērušies par labu Sony izstrādājumam.

Jaunāki pārdošanas rādītāji vēsta, ka Sony ir pārdevis 6 miljonus PlayStation 4 spēļu konsoļu. Tikmēr Sony lielākais konkurents – Microsoft – realizējis 4,8 miljonus Xbox One konsoļu, kas ir par 20 procentiem mazāk.

Analītiķi paredz, ka arī turpmāk abu konsoļu noiets priecēs to ražotājus, jo plānots, ka ierīču cenas samazināsies, savukārt reģionu skaits, kur izstrādājumus varēs iegādāties, palielināsies. Rezultātā konsoles piedzīvos vienmērīgus, taču augošus realizācijas rādītājus. Analītiķu izteiktās prognozes liecina, ka abas spēļu konsoles sasniegs 100 miljonu realizētu vienību slieksni. Līdz šim šādu atzīmi izdevies sasniegt vienīgi Nintendo Wii.

Arī īstermiņā situācija iezīmējas visnotaļ pozitīva abu ražotāju gadījumā. Xbox One pārdošanas apjoms kāpinās nesen izsludinātā cenas samazināšana, savukārt Sony izstrādājums tik tikko ir debitējis Japānas tirgū, kur pēc tā solās būt liels pieprasījums.

Interesanti, ka Sony ir realizējis 13,7 miljonus spēļu, kas paredzētas PlayStation 4 konsolei. Jau drīzumā par populārāko spēļu statusu cīnīsies arī Metal Gear Solid V, InFamous Second Son un Watch Dogs.

sony playstation 4

Saistītās tēmas: playstation

Izsaki savu viedokli