Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

IDC analītiķu veiktas pētījums  norāda, ka planšetdatoru tirgus šā gada otrajā ceturksnī audzis par 11 procentiem (pretstatā laika periodam pirms gada), sasniedzot 49,3 miljonus pārdotu ierīču. Un, ja šāds scenārijs nav pārsteidzošs, tad fakts, ka tirgus līderi – Apple un Samsung – savas pozīcijas zaudē, gan ir negaidīts.

Apple vēl joprojām ir pirmajā vietā, pārdodot 13,3 miljonus iPad ierīču otrā ceturkšņa laikā. Tas gan ir neliels kritums, ja salīdzina ar iepriekšējā ceturkšņa rezultātiem un kompānijas prognozēm kopumā. Samsung tikmēr pamanījies realizēt 8,5 miljonus planšetdatoru, kas nozīmē tirgus daļas samazināšanos līdz 17,2 procentiem.

Trešo vietu šajā tirgus segmentā ieņem Lenovo, trīs mēnešu laikā pārdodot 2,4 miljonus ierīču un apsteidzot Asus par nieka 0,3 procentiem. Top 5 ražotāju sarakstu noslēdz Acer ar 2 procentiem no kopējā tirgus.

Jāmin gan, ka, salīdzinot šā gada otro ceturksni ar gada pirmajiem trīs mēnešiem, planšetdatoru realizācijas apjomi samazinājušies par 1,5 procentiem. IDC analītiķi norāda, ka šāda tendence varētu saglabāties, jo lietotāji iegādājas tālruņus ar arvien lielākiem displejiem, ļaujot iztikt bez planšetdatora iegādes, kā arī izmantot novecojušus planšetdatorus ilgāk.

planšetdatori tablet

Saistītās tēmas: planšetdatori

Izsaki savu viedokli