Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Kopš brīža, kad Eidos oficiāli izziņoja jaunas “Deus Ex” spēles izstrādi, internetā ir risinājušās plašas spekulācijas par iespējamo spēles setting’u un spēles procesa īpatnībām. Neziņai pielikts punkts: spēles izstrādātājs ir atklājis pāris faktus par (nu jau) triloģijas trešo spēli. “Deux Ex” trešā daļa būs iepriekšējo spēļu prīkvels, proti, stāstīs par notikumiem, kas norisinājušies labu laiku pirms Dentonu sāgas, lai gan referenču uz tālākā nākotnē notikušo UNATCO specaģenta cīņu ar amerikāņu konspiratoriem būšot ne mazums. “Deus Ex 3” galvenais varonis būs Adams Džensens – apsargs kompānijā, kas nodarbojas ar biomehānisku implantu izstrādi un tik tikko ir sākusi atklāt tos nanotehnoloģiju jaukumus, kas ņēma tik lielu lomu oriģinālās spēles sižeta līnijā. Džensens, atšķirībā no brāļiem Dentoniem, nav viena cilvēka armija, gluži pretēji, viņš pieder tai apsargu pasugai, kas pavada dienas flegmātiski strebjot kafiju un aplūkojot svārkos iespīlētos laboranšu dupšus. Īsāk sakot, visticamāk viņš ir prasts, mietpilsonisks deģenerāts. Taču tieši viņam nāksies atrisināt rūpīgi savērptu konspirāciju, kad kādā ne tik jaukā dienā Džensena darbavietā ielaužas nezināmas specvienības kareivji un pataisa lokālo darbaspēku par sienu dekorācijām. Izdzīvo tikai apsargs, kurš nu ir apņēmības pilns uzzināt, kas, pie velna, šeit notiek.

Slikta ziņa lomu spēļu fetišistiem: spēles mehānika tiks pamatīgi vienkāršota. Un nevis tāpēc, ka Eidos tā vien vēlas sagaidīt neizbēgamu oriģināla fanātiķu naida vilni, bet tāpēc, ka autori nevēloties naratīvu sabojāt ar nevajadzīgu cipariņu kačāšanu. Protams, jāatgādina, ka tieši cipariņi oriģinālo spēli padarīja par tik ģeniālu izstrādājumu, turpretī to trūkums turpinājumu – par salīdzinošu pelēcību. Dēmiurgi mūs gan mierina: RPG elements – brīvība – būs ietverts ļoti nelineārā sižeta līnijā, kas ekspluatēs pēdējā laikā tik aktuālo choices & consequences ideju. “DX” pasaulē, redz, neesot labo un slikto, ir tikai cilvēki un to intereses.

Izmaiņas ir piedzīvojis arī vizuālais dizains. Ierasto mūsdienīgo kiberpanka citadeļu vietā jaunajā “Deus Ex” nozīmīgu lomu ieņems renesanses arhitektūra, no kā varam spriest, ka lielu daļu spēles nāksies pavadīt nevis okeāna otrā krastā, bet gan tepat vecajā, labajā Eiropā.

Pirmos ekrānšāviņus Eidos sola piegādāt uzreiz pēc aktuālā žurnāla “PC Zone” numura iznākšanas. To sagatavojušajai redakcijai ir nodotas ekskluzīvas tiesības uz jauno skrīnu pirmpublicēšanu, bet mums pārējiem ir jāstāv rindā.

Izsaki savu viedokli