Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Jaunā Mercedes E-klase beidzot nonākusi tirdzniecībā, tādēļ arī tirgū nonākuši pirmie tūninga ateljē izstrādājumi, no kuriem visvairāk pasteidzies vācu ražotājs Brabus. Tas uz E500 bāzes izgatavojis E 6.1 versiju, kas standarta 5,4-litru V8 vietā ieguvusi labi zināmo 6,1-litra dzinēju.

Pateicoties modificētajai kloķvārpstai un optimizētajai vārstu vadībai V8 agregāts 388 zirgspēku un 530 Nm vietā tagad attīsta 462 Zs un 615 Nm. Lai iespaidīgo jaudu un griezes momentu pēc iespējas efektīvāk nogādātu līdz asfaltam, Brabus uzstādījuši reduktoru ar 40 procentu bloķēšanu. Rezultātā paātrinājums līdz 100 km/h ilgst 4,7 sekundes, bet maksimālais ātrums solās būt 305 km/h.

Vizuāli uzlabotā E-klase veidota salīdzinoši atturīga, uzsvaru liekot uz elegantām virsbūves līnijām. Interesanta dizaina detaļa ir vadītāja puses priekšējā spārnā, kas ieguvis oglekļa šķiedras gaisa atveres, savukārt labās puses spārnam šādas atveres nav uzstādītas. Neuzkrītošo aerodinamisko virsbūves komplektu papildina 20 collu vieglmetāla diski.

Aiz tiem slēpjas augstas klases bremžu sistēma, kas sastāv no 375 milimetru diskiem un 12 cilindru suportiem priekšā un 355 mm diskiem un sešu cilindru suportiem aizmugurē. Uzlabojumu pakotni noslēdz Airmatic gaisa balstiekārtas vadības modulis, kas pēc vēlēšanās automobili nosēdina, un labi skanoša sporta izplūdes sistēma.

Salonā dominē kvalitatīva āda, alkantara un koka apdare, ko papildina nelieli sportiski aksesuāri kā alumīnija pedāļu uzlikas. Pilna spēkrata pārdošanas cena vēl nav izrēķināta, zināms vien tas, ka par dzinēja pārbuvi vien Brabus prasīs 34150 eiro.

Izsaki savu viedokli