Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Kompānija Kaspersky Lab, viena no vadošajām IT drošības risinājumu izstrādātājām pasaulē, informē par kompānijas GfK Retail & Technology veiktu pētījumu, kura rezultāti liecina, ka Eiropā apmēram 35% datoru lietotāju, izraugoties antivīrusu risinājumu, dod priekšroku programmai Kaspersky Anti-Virus. Arī Latvijā sabiedrisko attiecību aģentūras Consensus PR un Omnicom Media Group šī gada janvārī veiktas aptaujas rezultāti pārliecinoši apstiprina Kaspersky Lab līderpozīcijas Latvijas antivīrusu programmu tirgū. GfK Retail & Technology pētījums no 2008. gada augusta līdz oktobrim tika veikts datortehnikas veikalos, kur pārdod arī programmatūru. Šajā laikposmā GfK Retail & Technology speciālisti aptaujāja vairākus tūkstošus antivīrusu programmu pircēju. GfK Retail & Technology aptaujas rezultāti ne vien apstiprina Kaspersky Lab zīmola līderpozīcijas Eiropas tirgū mājas lietotājiem paredzētu antivīrusu programmu segmentā, bet arī ļauj secināt, ka datoru drošības jautājumiem tiek pievērsta arvien lielāka uzmanība.

“Mūsdienu datornoziedzība jau sen ir stingri strukturēts bizness, kura galvenais mērķis – pēc iespējas lielāka peļņa. Tagad datornoziedznieki ir daudz labāk izglītoti par agrākajiem vīrusu rakstītājiem, kas zināšanas bija ieguvuši pašmācības ceļā. Tieši tādēļ pēdējos gados strauji pieaudzis gan kaitīgo programmu daudzums, gan to kvalitāte. Tāpēc mēs pelnīti lepojamies ar to, ka Eiropas lietotāji, izvēloties mūsu tehnoloģijas un risinājumus, mums uztic rūpes par viņu datu drošību,” saka Kaspersky Lab Eiropas mazumtirdzniecības departamenta direktors Ralfs Tēgetofs.

Kompānijas Kaspersky Lab augstās pozīcijas apliecina arī labākā programmatūras ražotāja tituls no EMEA Channel Academy. Prēmiju pasniegšana šī gada 11. februārī notika DISTEE XXL 2009 konferencē Montekarlo. Šajā pasākumā vairāk nekā 400 izplatītāju no visa reģiona klātienē izraudzījās labākās kompānijas astoņās kategorijās. Līdz ar Kaspersky Lab, kas uzvarēja kategorijā “EMEA Software Vendor of the Year”, citās kategorijās prēmijas saņēma tādi populāri ražotāji kā Asus, Apple, Intel, Microsoft un HP.

Latvijā interneta lietotāju aptauja tika sagatavota sadarbībā ar sabiedrisko attiecību aģentūru Consensus PR un veikta ar mediju aģentūras Omnicom Media Group aptauju sistēmas OMD Snapshots palīdzību.

„Ar mērķi labāk apzināt patērētāju vajadzības un antivīrusu programmatūras mazumtirdzniecības segmentu Latvijā, kā arī pilnveidot antivīrusu lietotājiem sniedzamo servisu, šī gada sākumā sagatavojām apjomīgu aptauju,” stāsta Valdis Šķesters, Kaspersky Lab izplatītāja Latvijā pārstāvis. „Aptaujas rezultātu sadaļa, kurā atspoguļots tekošais tirgus stāvoklis, parāda, ka antivīrusu pircēji Latvijā izvēlas Kaspersky Lab produktus tieši divreiz vairāk gadījumos nekā visu pārējo antivīrusu ražotāju produktus kopā ņemot.”

„Mūs priecē fakts, ka arvien vairāk arī mājas lietotāju novērtē licencētas Kaspersky Lab drošības programmatūras lietošanas priekšrocības,” turpina Valdis Šķesters. „No savas puses mēs jau strādājam veiktās aptaujas rezultātu norādītajos virzienos, lai pilnveidotu Kaspersky Lab produktu lietotāju servisu, kas ir pilnvērtīgas antivīrusu aizsardzības neatņemama satāvdaļa.”

Izsaki savu viedokli