Aktuāls

”Netflix” otrā ceturkšņa laikā pievienojušies 5,2 miljoni jauni klienti

Datori, IT, bizness

”Samsung” pārstrādās 157 tonnas metālu no ”Galaxy Note 7” viedtālruņiem

Tālruņi, mobilās ierīces

Lai arī iPhone viedtālruņu noieta rādītāji jau tradicionāli ir tik augstā līmenī, ka ikviena kompānija lepotos ar šiem skaitļiem, Apple, kā jau ierasts, precīzus datus nemin. Tiesa, ieskatu iPhone 6 un iPhone 6 Plus pārdošanas rādītājos sniedz kompānija Consumer Intelligence Research Partners, kas veikusi savu pētījumu. 

Pētījumā iegūtie dati liecina, ka aptuveni divas trešdaļas (68%) no pārdotajiem iPhone modeļiem sastāda iPhone 6 (4,7 collu displejs) realizācija, savukārt iPhone 6 Plus sastāda aptuveni 23-24% no pārdoto Apple viedtālruņa apjoma. Rezultātā par nepilniem desmit procentiem ierīču noieta ir atbildīgi iPhone 5S un iPhone 5C modeļi.

Salīdzinājumam jāmin, ka pagājušajā gadā, kad arī debitēja divi modeļi, to realizācijas īpatsvars sasniedza 84 procentus no visiem pārdotajiem iPhone modeļiem tajā brīdī.

Pētījuma veicēji noskaidrojuši, ka palielinājusies ir pārdoto ierīču vidējā iebūvētā atmiņa. Apskatot realizēto modeļu sadalījumu, var novērot ka vidējā iPhone 6 viedtālruņu iebūvētā atmiņa sasniedz 48 GB, kas ir teju divreiz vairāk nekā pagājušajā gadā. Saprotams, ka tā iemesls ir kompānijas lēmums piedāvāt ierīces tikai ar 16, 64 un 128 GB iebūvētajām atmiņām.

iphone 6 un iphone 6 plus

Saistītās tēmas: iphone 6iphone 6 plus

Izsaki savu viedokli