Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Izvērtētas 2013. gada labākās e-pasta mārketinga kampaņas Latvijā un pasniegtas Gada balvas e-pasta marketingā. Šogad veiksmīgākās e-pasta mārketinga kampaņas realizējusi SIA “Bite Latvija”, RTU Rīgas Biznesa skola, SIA “Cramo” un SIA “Travel Art”.

Gada balvas e-pasta mārketingā Latvijā tiek pasniegtas jau otro gadu pēc kārtas. Šā gada 20. novembrī viesnīcā “Tallink Hotel” balvas tika pasniegtas četrās nominācijās un tās saņēma Latvijas uzņēmumi, kas šogad realizējuši veiksmīgākās un efektīvākās e-pasta mārketinga kampaņas.

  • Nominācijā “Labākā e-pasta mārketinga stratēģija 2013” triumfēja būvtehnikas nomas uzņēmums SIA “Cramo”, realizējot e-pasta vēstuļu sēriju par bonusa punktiem saviem klientiem. Atzinību šajā kategorijā saņēma SIA “Buduars.lv”.
  • Ar “Labāko e-pasta dizainu 2013” var lepoties Rīgas Tehniskās universitātes Rīgas Biznesa skola, kas izstrādājusi e-pasta dizainus vairākās valodās, lai uzrunātu topošos studentus. Atzinība tika AS “Sentor Farm Aptiekas”.
  • Par “Labāko e-pasta mārketinga kampaņu” tika apbalvota SIA “Travel Art”, gan uzrādot izcilus rezultātus atvēršanas un klikšķu statistikā, gan pārsteidzot ar pievilcīgu e-pasta dizainu. Savukārt atzinību šajā nominācijā saņēma “Colliers International”.
  • Līdzās minētajām trim nominācijām tika pasniegta arī Inbox.lv speciālā balva par izciliem rezultātiem e-pasta marketingā. Balvu saņēma SIA “Bite Latvija”, kas e-pasta mārketingu veiksmīgi iekļāva kopējā mārketinga stratēģijā, informējot par Bites megaprieku kontroles rīku. SIA “Bite Latvija” tika godalgota arī pagājušajā gadā, iegūstot pirmo Gada balvu e-pasta mārketingā.

„Pirmo reizi Mailigen Workshop apmeklēju 2012. gadā, kur smēlos praktiskas idejas e-pasta mārketingam, līdz izstrādāju e-pasta vēstuļu sērijas stratēģiju, kas šogad jau plūc laurus,” balvas saņemšanu komentē SIA „Cramo” mārketinga vadītāja Māra Skudra.

“Esam gandarīti, ka šogad savas labākās kampaņas pieteikuši divreiz vairāk uzņēmumu nekā pērn, tostarp tie, kas e-pasta mārketingu sākuši veikt tikai šogad. Ja pagājušajā gadā uzņēmumi lielāku uzsvaru lika uz kampaņu atvēršanas un klikšķu statistiku, tad šogad pārsteidza daudzi uzņēmumi, kas īpašu uzmanību pievērsuši dzīvescikla mārketingam, izstrādājot stratēģiskas e-pasta vēstuļu sērijas,” saka Mailigen direktors Artūrs Bernovskis.

Gada balvas e-pasta mārketingā 2013 tika pasniegtas “Mailigen Workshop 2013” jeb praktiskā e-pasta mārketinga semināra ietvaros, ko ik gadu novembrī organizē e-pasta mārketinga kompānija “Mailigen” ar mērķi izglītot Latvijas mārketinga speciālistus. Pasākumā vietējie un ārvalstu eksperti definēja nākamā gada tendences e-pasta mārketingā.

  • Mobilais e-pasta mārketings un adaptīvais e-pasta dizains ir nākamā gada galvenā tendence Latvijā. Jau šodien 21.97% e-pastu tiek atvērti un 11.85% klikšķināti uz mobilajām ierīcēm saskaņā ar “Mailigen” pētījumu.
  • Dzīvescikla e-pasta mārketings un automatizācija ir viena no redzamākajām prioritātēm uzņēmumu kopējā mārketinga stratēģijā.
  • Personalizācija un segmentācija pēc lietotāju uzvedības nodrošinās šodienas mārketinga spilgtāko prasību: atbilstošas ziņas nosūtīšanu īstajam cilvēkam viņam izdevīgā laikā un vietā.

“Mailigen Workshop” Latvijā tiek organizēts jau trešo reizi. “Mailigen” šo pasākumu organizē arī Krievijā, Ķīnā un citviet pasaulē.

11

Izsaki savu viedokli