Aktuāls

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness

Piedāvājam jūsu uzmanībai kārtējo interesanto ASV tiesas prāvu. Ir dzirdēti visādi interesanti stāsti, piemēram, kompensācija par mikroviļņu krāsnī “sildītu” mājdzīvnieku, kas procesa laikā ir uzsprādzis. Šoreiz piedāvājam jums citu interesantu gadījumu – kāda amerikāniete iesūdzējusi tiesā veikalu tīklu Best Buy par garantijas apkopes laikā nozaudētu klēpjdatoru. Šāda prasība būtu pašsaprotama, tomēr interesantākais ir fakts, ka sieviete no minētā veikalu tīkla pieprasa 54 miljonus (!) dolāru lielu kompensāciju. Cietusī Raelina Kembela 2006. gadā no veikalu tīkla Best Buy iegādājās klēpjdatoru, kā arī paildzināto garantiju, kas maksā 300 ASV dolārus. Pērnā gada maijā sabojājās datora ieslēgšanas poga, tādēļ ierīce tika nogādāta servisa centrā, kur sievietei tika pateikts, ka remontdarbi ilgšot 2 līdz 6 nedēļas.


Kembela devās komandējumā, un, kad viņa augustā atkārtoti apmeklēja servisa centru, tā darbinieki konstatēja faktu, ka dators ir pazudis. Pēc dažām nedēļām Best Buy par 1100 dolāru vērto (ja neskaita datus, kas atradās uz datora) klēpjdatoru piedāvāja vien dāvanu karti 900 dolāru vērtībā.

Pēc tam Kembelas kundze iesniedza tiesā prasību nodrošināt viņu ar 2100 dolāru vērtu klēpjdatoru un 500 dolāru dāvanu karti. Tomēr tas nebūt nebija viss, jo sieviete no kompānijas pieprasīja arī 54 miljonus lielu morālo kompensāciju.

Izsaki savu viedokli