Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

No Latvijā lietotajām e-pasta adresēm 47% uztur inbox.lv un 13% – gmail.com, kas norāda uz abu līderu minimālām attiecību izmaiņām pēdējo divu gadu laikā, pauž e-pasta mārketinga kompānija Mailigen. Ar jaunākajiem datiem Mailigen iepazīstinās Latvijas mārketinga vidi ikgadējā seminārā Mailigen Workshop 2013, kur Latvijas uzņēmēji un mārketinga speciālisti tiek aicināti apgūt e-pasta mārketingu praksē. Pasākuma ietvaros tiks pasniegtas Gada balvas e-pasta mārketingā 2013. 

Būdams tirgus līderis, inbox.lv uztur 47% no Latvijā lietotajām e-pasta adresēm. Otrajā vietā ierindojas gmail.com ar 13% tirgus daļas. Salīdzinot e-pasta mārketinga kompānijas Mailigen veiktos pētījumus 2013. un 2011. gadā, kad inbox.lv un gmail.com tirgus daļas bija attiecīgi 48% un 12%, izmaiņas tirgus sadalījumā ir viena procenta robežās. Trešais populārākais e-pasta serviss ir apollo.lv ar 4%. 1% robežu pārsniedz hotmail.com, mail.ru, yahoo.com un tvnet.lv.

„Par Latvijas e-pasta lietotājiem vissīvāk cīnās inbox.lv un gmail.com. Divu gadu laikā inbox.lv saglabājis teju nemainīgu popularitāti Latvijas iedzīvotāju vidū, izmaiņām notiekot vien viena procenta robežās. Tāpēc bieži paustajiem pieņēmumiem, ka inbox.lv zaudējis savas pozīcijas, absolūti nav pamata. Gmail.com pieaugums nav liels, taču tendence ir augoša, kas turpmāk nozīmē lielāku rēķināšanos un e-pasta kampaņu pielāgošanu gmail.com specifikai,” saka Mailigen direktors Artūrs Bernovskis.

Ar jaunākajiem datiem par e-pasta servisiem Latvijā un par e-pasta mārketinga tendencēm Latvijā un pasaulē mārketinga vide tiks iepazīstināta Mailigen Workshop 2013. Praktiskajā seminārā Mailigen Workshop jau trešo gadu pēc kārtas pulcēsies Latvijas uzņēmēji un mārketinga speciālisti, lai apgūtu e-pasta mārketingu no Latvijas vietējiem un ārvalstu e-pasta ekspertiem. „54% no tiem Latvijas uzņēmumiem, kas aktīvi izmanto Mailigen e-pasta mārketinga servisu, kampaņas izsūta vairākas reizes mēnesī, kas norāda uz e-pasta mārketinga aktīvu pielietojumu ikdienas komunikācijā ar klientu. Mūsu mērķis pasākumā ir informēt un izglītot par iespējām, lai vecinātu kvalitatīva e-pasta mārketinga praksi Latvijā,” uzsver A.Bernovskis.

Ārvalstu viesus pasākumā pārstāvēs Aviasales.ru interneta mārketinga vadītājs, e-pasta un mobilā mārketinga eksperts Antons Šajahovs (Антон Шаяхов) no Krievijas un e-pasta un sociālo mediju eksperts Krzistofs Novickis (Krzysztof Nowicki) no Polijas. Savukārt e-pasta mārketinga eksperti no Mailigen iesācējus un pieredzējušos izglītos par tādām tēmām kā e-pasta kampaņu izveide un rezultātu analīze, datubāzes ievākšana, segmentācija un personalizācija, dzīvescikla mārketings, mobilais mārketings un sociālo tīklu mārketings.

Mailigen Workshop 2013 ietvaros notiks Mailigen Email Marketing Awards 2013 jeb Gada balva e-pasta mārketingā 2013. Jau otro gadu pēc kārtas tiks izvērtētas Latvijā veiktās e-pasta mārketinga kampaņas un apbalvotas labākās kampaņas ar kreatīvākajiem dizainiem, izcilākajiem rezultātiem un efektīvākajām stratēģijām. Pagājušajā gadā labākās e-pasta mārketinga kampaņas pieder SIA „Bite Latvija”, SIA „Euroaptieka”, t/c „Riga Plaza” un Buduars.lv.

Mailigen Workshop 2013 notiks 20. novembrī viesnīcā „Tallink Hotel” Rīgā, Elizabetes ielā 24 no plkst. 10.00 līdz 17.00. Savukārt plkst. 17.00 turpat tiks pasniegtas Gada balvas e-pasta mārketingā. Interesentus aicinām reģistrēties semināram mājaslapā http://www.mailigen.com/workshop2013, savukārt kampaņas balvai aicinām iesniegt http://www.mailigen.com/awards2013.

email1

Izsaki savu viedokli