Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Kompānija Matsushita Electronics, kuras paspārnē atrodas Panasonic, kas ir viens no lielākajiem televizoru ražotājiiem, paziņojusi, ka izvirzījusi sev mērķi līdz 2011. gadam uzsākt OEL (zināms kā OLED) televizoru, kuru diagonāles lielums būs līdz 40 collām, tirdzniecību. Iepriekš jau ziņojām par Matsushita Electronics un Toshiba plāniem 2009. gadā uzsākt 2.5 collu OLED ekrānu masveida ražošanu, līdz ar to tagad ir skaidrs, ka Panasonic plāno ļoti nopietni pieteikt sevi OLED ekrānu tirgū. OLED ekrāni šobrīd tiek uzskatīti par daudzsološāko nākamās paaudzes TV tehnoloģiju, jo to attēla kvalitāte pārspēj plazmas un LCD ekrānu piedāvāto. OELD displejiem ir daudz augstāks kontrasts, labāks gaišuma līmenis, plašāks skata leņķis, kā arī ievērojami ātrāks pikseļu reakcijas laiks. Pie kam šie ekrāni ir daudz plānāki, jo tiem nav nepieciešams aizmugurapgaismojums – gaismas avots ir organiskās diodes.

Investējot vairākus dučus miljardu jēnu, kompānija plāno izveidot prototipu ražošanas konveijeru, kas būš paredzēts 20 collu un lielāku ekrānu ražošanai, un nākampavasar uzsākt pirmo prototipu ražošanu. Tāpat ir iecerēts dubultot darbinieku skaitu, kas strādās pie OEL (OLED) televizoru attīstības, un turpmāk to skaits būs aptuveni 200 cilvēku.

Vēl Panasonic plāno izveidot OLED ekrānu ražošanas konveijeru arī LCD paneļu ražošanai paredzētajā rūpnīcā, kas darbu uzsāks 2010. gadā. Tur tad arī ir paredzēts 2011. gadā uzsākt lielizmēra (līdz 40 collām) OLED displeju masveidu ražošanu.

Kopējās OLED paneļu masveida ražošanas uzsākšanas izmaksas tiek paredzētas aptuveni 930 miljonu ASV dolāru apmērā.

Atgādināsim, ka arī tādi ražotāji kā Sony, Toshiba, Samsung un LG Display ir paziņojuši par plāniem tuvāko gadu laikā patērētājiem piedāvāt lielizmēra OLED tālrāžus.

Izsaki savu viedokli