Aktuāls

”Tinda Finger” – 2017. gada dīvainākais izgudrojums?

IT sasniegumi, bizness

9 fakti, ko tu nezināji par Latvijas sasniegumiem kosmosa izpētes jomā

IT sasniegumi, bizness

Filipīnās tiek izmēģināta ”Twitter Lite” optimizētā aplikācija

Internets

”Apple TV” neatbalsta ”Dolby Atmos” un 4K saturu nevarēs lejupielādēt

Biroja tehnika

Vai motociklista tiesības ir katra vīra goda lieta? – Instruktora pieredzes stāsts par jauno motobraucēju paaudzi

Auto, Moto

Pēdējo desmit gadu laikā ir redzēti mēģinājumi iekarot superauto nosaukumu. Piedzīvoti gan triumfi, gan sakāves. Daži ražotāji izvēlas brutālu jaudu, citi ievieš neredzētus jauninājumus, vēl daži izmanto retus materiālus, bet visi kā viens neiztiek bez spējīgu dizaineru klātbūtnes.

Huayra debitēja gadu atpakaļ, bet Pagani nesteidzās ar tā nodošanu žurnālistu rokās. Faktiski zemāk redzamais ir pirmais video, ko nav veidojuši Pagani darbinieki.

Ja var ticēt testa dalībniekiem, tad Huayra ir tiešām ātra, bet ar to iespējams braukt arī pilsētas satiksmē. 730 zirgspēku 6.0 litru twin-turbo V12 piegādātājs ir AMG un dzinējs esot lielisks. To gan nevar teikt par ātrumkārbu un stūres iekārtu, kuras nav tik izdevušās.

Nepārliecinoša ir automašīnas radītā skaņa ap video 56. sekundi. To gan var radīt arī video kamera nepilnības.

Kopumā Huayra izskatās iespaidīgi un, visticamāk, Pagani ir uzstādījis jaunu latiņu superauto hierarhijā.

Zemāk redzamas arī oficiālās Huayra fotogrāfijas.

[bootgallery]

Saistītās tēmas: automašīnasvideo

Izsaki savu viedokli