Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Microsoft jaunais e-pasta serviss outlook.com radījis plašu interesi, pirmajā darbības dienā sasniedzot vairāk, kā 1 miljonu reģistrētu lietotāju.

Kā jau vakar ziņots, outlook.com ir daļa no Microsoft jaunā tēla, kas paredz atteikties no Live zīmola, kā arī acīmredzami – padarīt visus Microsoft produktus “vienotā stilā” ar plakano Windows 8 un Windows Phone vizuālo noformējumu.

Protams, nav zināms, cik daudzi cilvēki piereģistrējās šajā servisā, apskatījās un… izlēma, ka neredz nevienu iemeslu to lietot.

Saistītās tēmas: microsoft

Izsaki savu viedokli