Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Problēmām nomāktais ražotājs Opel plāno aktīvāk iesaistītes Krievijas un Ķīnas tirgos. Kā vācu avīzēm atzinis Opel vadītājs Karls Frīdrihs Štrake, „mēs Krievijā no 60 000 vienību vēlamies dubultot mūsu pārdošanas rādītājus uz 120 000”.

Arī uz Ķīnu viņš liek lielas cerības, piebilstot, ka „tik lielā tirgū kā Ķīnā ir pietiekami daudz vietas tādiem ražotājiem kā Opel, Buick un Chevrolet”. Opel tuvākajā laikā plāno apgūt arī tādas valstis kā Austrāliju, Čīli un Indiju, kas ir sestais lielākais jauno auto tirgus pasaulē.

Tāpat Štrake pavēstījis, ka ražotājs drīzumā plāno strādāt atkal ar peļņu. „Katra uzņēmuma mērķis ir darboties rentabli, tādējādi tas ir viens no mūsu mērķiem. 2011. gadu noslēgt bez zaudējumiem, bet 2012. gadu aizvadīt ar peļņu,” tā Opel vadītājs.

Izsaki savu viedokli