Aktuāls

Baraka Obamas tvīts saņēmis visvairāk ”patīk” Twitter vēsturē

Internets

”Sony” uzvar septiņās kategorijās 2017. gada EISA balvu pasniegšanas ceremonijā

Foto, Audio, Video

Aplikāciju saraksts, ar kurām ”Disney” spiego bērnus

Mobilās aplikācijas

LG OLED televizors iegūst prestižo EISA apbalvojumu

Televizori, mājas kinozāles

Problēmām nomāktais ražotājs Opel plāno aktīvāk iesaistītes Krievijas un Ķīnas tirgos. Kā vācu avīzēm atzinis Opel vadītājs Karls Frīdrihs Štrake, „mēs Krievijā no 60 000 vienību vēlamies dubultot mūsu pārdošanas rādītājus uz 120 000”.

Arī uz Ķīnu viņš liek lielas cerības, piebilstot, ka „tik lielā tirgū kā Ķīnā ir pietiekami daudz vietas tādiem ražotājiem kā Opel, Buick un Chevrolet”. Opel tuvākajā laikā plāno apgūt arī tādas valstis kā Austrāliju, Čīli un Indiju, kas ir sestais lielākais jauno auto tirgus pasaulē.

Tāpat Štrake pavēstījis, ka ražotājs drīzumā plāno strādāt atkal ar peļņu. „Katra uzņēmuma mērķis ir darboties rentabli, tādējādi tas ir viens no mūsu mērķiem. 2011. gadu noslēgt bez zaudējumiem, bet 2012. gadu aizvadīt ar peļņu,” tā Opel vadītājs.

Izsaki savu viedokli