Aktuāls

Ar viedtālruni rokā jau no bērna kājas: ieteikumi vecākiem par pusaudžu aizraušanos ar viedierīcēm

Tālruņi, mobilās ierīces

LMT izstrādā militāro platformu “Viedsargs” Latvijas aizsardzībai

Sakaru pakalpojumi

”iPhone 8” un ”iPhone X” parāda iespaidīgus rezultātus veiktspējas testos

Tālruņi, mobilās ierīces

Latvijas iedzīvotāji iepērkas “Google Play” veikalā par vidēji 3 eiro

Sakaru pakalpojumi

Pavīd pirmās ”Samsung Galaxy S9” baumas – Ierīcei būšot 1000 kadru sekundē kameras sensors

Tālruņi, mobilās ierīces

”Samsung” beidzot piedāvā likvidēt ”Bixby” pogas funkcionalitāti

Mobilās aplikācijas

”iMessage” maksājumu serviss ”iOS 11” vēl nebūs pieejams

Mobilās aplikācijas

Eksperts: lietu internets pamazām sāk savu attīstību biznesa vidē Latvijā

Internets

Prezentēts jaunais ”Volkswagen Amarok Aventura Exclusive” prototips un īpašais ”Dark Label” modelis

Auto, Moto

Uzzināt par “Tele2” piedāvātajām vakancēm un pieteikties darbam tagad varēs caur čatbotu

Telekomunikācijas

Ar sniegu pārklātas ielas un ledaini ceļi šobrīd nav nekas neparasts lielā daļā Eiropas valstu. Igaunijā gaisa temperatūra nokrīt tik zemu, ka dažas Baltijas jūras daļas 50 dienas gadā ir iespējams šķērsot pa ledu.

Eiropā tā ir diezgan unikāla situācija. Opel kopā ar žurnālistu komandām izmantoja šo Baltijas jūras un zemās gaisa temperatūras nodrošināto iespēju, lai pārbaudītu Ampera modeļa piemērotību ikdienas vajadzībām. Bez aizķeršanās tika pievārēti vairāki simti kilometru – lielisks pierādījums Ampera sniegtajām iespējām ziemas apstākļos. Pateicoties baterijas nemainīgas temperatūras kontroles sistēmai, pat stindzinoši apstākļi nesagādā problēmas Eiropas vislabāk pārdotajam elektriskajam automobilim.

Opel-Ampera-283993-medium

Ledum kļūstot vismaz 25 cm biezam, automašīnas var sākt izmatot tā sauktos „ledus ceļus” un no valsts piekrastes samērā netālu esošās salas sasniegt bez kuģu palīdzības. Uz vairākiem šādiem „ledus ceļiem”, no kuriem daži bija pat 10 kilometrus gari, Ampera pierādīja, ka aukstums nav apstādinājis elektrisko mobilitāti. Automobilis, izmantojot tikai baterijas resursus, var darboties līdz pat mīnus 10 grādu salam. Temperatūrai nokrītoties zemāk, distances palielinājuma režīmam paredzētais benzīna dzinējs darbina elektrisko motoru. Lai nodrošinātu pilnu jaudu, aukstos laika apstākļos baterija uzlādes brīdī tiek apsildīta, tādējādi tā tiek pasargāta, kad tiek uzsākta automašīnas darbība, un saglabā savu kapacitāti. Standarta automobiļa sildīšanas sistēma lieliski apsilda salonu, tādējādi nodrošinot papildu komfortu un ļaujot vadītājam izvairīties no garlaicīgās ledus skrāpēšanas no auto virsbūves.

[bootgallery]

Ampera modelis vienmēr darbojas elektriski. Unikāla 16 kWh litija jonu baterija darbina modeļa 111kW/150 ZS elektromotoru. Atkarībā no ceļa seguma, braukšanas tehnikas un temperatūras, 40 līdz 80 km var veikt ar pilnībā uzlādētu bateriju, izmantojot tikai elektrisko motoru un neradot kaitīgās emisijas. Saskaņā ar oficiālo R(EC) 715/2007 regulu degvielas patēriņa un CO2 emisiju daudzuma mērīšanai, Ampera patērē 1,2 l/100 km un izdala 27 g/km CO2. Modelis nodrošina 370 Nm griezes momentu un paātrinājumu no nulles līdz 100 km/h ļauj sasniegt mazāk kā 10 sekundēs, bet automašīnas maksimālais ātrums ir 161 km/h. Ampera piedāvā unikālu braukšanas pieredzi, nodrošinot klusu un īpaši maigu braucienu pat distances palielinājuma režīmā.

Saistītās tēmas: automašīnasopel

Izsaki savu viedokli