Aktuāls

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness

Sevi piesaka jauns izglītojošs raidījums bērniem – “ZinZINOO”

Sakaru pakalpojumi

”Fidget Spinner” nav miris – izgatavots tālrunis ar iestrādātu gultni

Tālruņi, mobilās ierīces

Vairums jauniešu labprātāk iegādātos ”iPhone”, nevis ”Android” viedtālruņus

Tālruņi, mobilās ierīces

Spēkrats Opel Ampera, kas ASV pazīstams kā Chevrolet Volt, bet Lielbritānijā nopērkams kā Vauxhall Ampera, bija nopietnākais General Motors (GM) mēģinājums ieviest masveida ražošanā elektroauto, kuram nepieciešamo enerģiju ģenerētu iekšdedzes dzinējs.

Tiesa, lai arī cik aizraujošs un ekonomisks šis auto nebūtu, tā cena vienmēr ir bijusi krietni augstāka nekā pircēji vēlējušies maksāt. Rezultātā auto pārdošanas rādītāji vecajā kontinentā ir tik “švaki”, ka GM izlēmis pārtraukt Ampera realizāciju Eiropā.

Sagaidāms, ka Ampera spēkratu pārdošana Eiropā tiks pārtraukta ceturtajā ceturksnī, turklāt jau tagad zināms, ka Eiropas patērētājiem nebūs pieejama otrās paaudzes Ampera. Tas gan nenozīmē, ka GM atmetis ar roku elektromobiļu pārdošanai šajā kontinentā. Sagaidāms, ka ar laiku dīleru salonos varētu nonākt kāds apmēros mazāks un lētāks GM grupas ražots auto, kas apgādāts ar elektromotoru piedziņu.

Eiropas valstu tirgos Opel Ampera parādījās 2012. gadā un pirmajā pārdošanas gadā to iegādājās vien 5300 pircēji. 2013. gadā šis skaitlis nokritās līdz 3200 realizētām vienībām, bet šajā gadā Eiropā pārdoto Ampera skaits nav sasniedzis pat vienu tūkstoti. Kopumā pasaulē pārdoti 77 tūkstoši Ampera (un Volt) modeļi, no kuriem 63 tūkstoši realizēti ASV.

Vienlaikus jāatgādina, ka Opel Ampera 2012. gadā ieguva Eiropas gada auto statusu.

Opel Ampera ir apgādāta ar 1,4 litru benzīna dzinēju, kas lādēja akumulatorus, savukārt tajos uzkrātā enerģija tika izmantota, lai darbinātu elektromotorus, kas nodrošināja jaudu un griezes momentu priekšējiem riteņiem.

Opel Ampera 039

Saistītās tēmas: opel

Izsaki savu viedokli