Aktuāls

Sešu mēnešu laikā no Beļģijas ievesti auto ar 24,5 miljonu kilometru deficītu

Auto, Moto

Ar mikroautobusiem RAF “Latvija” atkārtos ekspedīciju līdz Vladivostokai

Auto, Moto

Šā gada pavasarī viedtālruņu tirgu piemeklēja “mazā revolūcija” – OnePlus One viedtālrunis. Tā ir ierīce, kas nodrošina augstākās raudzes tehnisko specifikāciju par ļoti draudzīgu cenu. Tagad zināms, cik ierīces kompānijai izdevies realizēt.

OnePlus One debiju piedzīvoja aprīlī, bet pārdošanā nonāca neilgi pēc tam. Tiesa, ņemot vērā, ka OnePlus ir jauna kompānija ar ierobežotiem finansiālajiem līdzekļiem, ierīces laišanai tirgū tika izmantota jauna taktika – ielūgumu sistēma. Lai arī tā radīja problēmas iegādāties ierīci vairāku mēnešu garumā, vienlaikus tā ļāva kompānijai sakārtot izstrādes un loģistikas procesus.

Rezultātā tas viss vainagojies ar panākumiem. Kā apgalvo kompānijas līdzdibinātājs Karls Pei – ir izdevies pārdot vairāk nekā 500 tūkstošus One viedtālruņu, turklāt līdz gada beigām tiek plānots sasniegt miljonu realizētu vienību.

Neraugoties uz iespaidīgo realizācijas apjomu, One kompānijas budžetā ienes visai niecīgu līdzekļu apjomu. Kā norāda Pei, katrs pārdotais tālrunis kompānijas budžetā ienes viencipara dolāra skaitli.

Rezultātā OnePlus One peļņa ir apdraudēta, taču kompānija plāno iegūt līdzekļus pārdodot dažādus aksesuārus. Domājams, ka šajā gadījumā ir runa gan par aksesuāriem viedtālrunim, gan viedajām aprocēm.

Nobeigumā gan jāatzīmē, ka, lai arī 500 tūkstoši realizētu vienību varētu nešķist daudz, jo lielajām kompānijām nepieciešamas vien pāris dienas, lai realizētu šādu tālruņu apjomu, priekš kompānijas, kas ir nepilnu gadu veca un kuras mārketinga daļas budžets ir vien daži simti dolāru, tas ir iespaidīgs sasniegums.

oneplus one

Saistītās tēmas: oneoneplusviedtālruņi

Izsaki savu viedokli