Aktuāls

Kompānija Oculus pavisam īsā laikā izpelnījās ievērojamu popularitāti. Sākumā kompānija piesaistīja uzmanību ar virtuālās realitātes brillēm Rift, tad uzņēmumu par 2 miljardiem dolāru iegādājās Facebook, vasarā Oculus VR palīdzēja Samsung izstrādāt savu virtuālās realitātes komplektu, taču tagad uzņēmums atrādījis jaunāko veikumu – Crescent Bay.

Crescent Bay ir otrās paaudzes virtuālās realitātes komplekts, kas saņēmis vairākus uzlabojumus un tagad lepojas ar palielinātu kadru skaitu sekundē, integrētām augstas kvalitātes austiņām un sensoru sistēmu, kas monitorēs lietotāja galvas kustības 360 grādu leņķī. Turklāt tas viss ietērpts korpusā, kas ir vieglāks par iepriekšējās paaudzes izstrādājumu.

crescent-bay-rear-pers-on-light

Šis prototips gan nav tā ierīce, ko saņems aplikāciju izstrādātāji. Crescent Bay ir izveidots, lai atrādītu kompānijas aktuālāko projektu un informētu aplikāciju izstrādātājus par nākamās paaudzes ierīces galvenajiem uzlabojumiem.

Kaut arī Oculus pirmais izstrādājums ir iemantojis visai cienījamu popularitāti (piegādāti vairāk nekā 100 tūkstoši Rift virtuālās realitātes komplekti izstrādātājiem 130 valstīs), domājams, ka kompānijas nākotnē sagaidāmi dažādi izaicinājumi, piemēram, konkurences palielināšanās.

Pie līdzīgiem virtuālās realitātes komplektiem strādā ne tikai lērums mazu un nedzirdētu kompāniju, bet arī divi no tehnoloģiju pasaules “milžiem” – Sony un Google.

crescent-bay-front-on-light

Saistītās tēmas: oculusrealitātevirtuālā

Izsaki savu viedokli