Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Kā jau tas ir skaidri un gaiši pateikts virsrakstā, patreizējais konsoļu tirgus līderis Nintendo neguļ uz lauriem un jau strādā pie jaunas virtuālās izklaides sistēmas. Līdz brīdim, kad tā parādīsies tirgū, gan vēl jāpagaida ne viens vien gads. Iemesls, kādēļ japāņi ir sākuši aktīvu plānošanu jau tagad, kad aktuālā konsoļu paaudze nav sasniegusi pat pubertātes vecumu, ir geimeru augstās prasības pret turpmākajiem Nintendo produktiem. Kā uzsver visu bosu boss Nintendo koncernā – Satoru Ivata – Wii ir uzstādījis kvalitātes un oriģinalitātes latiņu ļoti augstu, tādēļ kompānijai nebūs viegli neuzkāpt pašu grābekļiem.

“Katrai jaunai sistēmai ir nepieciešamas revolucionāras īpašības. Šoreiz mums paveicās ar revolucionāras saskarsmes sistēmas izveidošanu. Vai mums tāpat paveiksies ar nākamās paaudzes sistēmu? To ir pāragri prognozēt,” domīgs ir lecošās saules zemes miljardieris. “Tas ir dabiski, ka šā brīža patērētājs gaidīs no Nintendo daudz vairāk inovāciju nākotnē. Būs gana grūti šīs cerības attaisnot.”

Pēc pamatīgas sevis lielīšanas un populistiskas pielabināšanās patērētājiem, Ivata izmantoja iespēju, lai nosauktu Sony paziņojumu, ka PlayStation 3 dzīves cikls ir ne vairāk, ne mazāk kā 10 gadi, par muļķībām. Pieredzējušais japānis acīmredzot uzskata, ka jaunā paaudze ir “jauna” vien pāris gadus. Par galveno rādītāju konsoles dzīvotspējai viņš sauc to, cik ilgi šī sistēma ļauj spēļu izstrādātājiem būt inovatīviem. Pēc Ivatas vārdiem var noprast, kolīdz uz konsoles vairs nav iespējams izveidot kaut ko nebijušu, ir pēdējais laiks to iemest zārkā un aprakt pēc iespējas dziļāk.

Interesanti, cik ilgi izstrādātāji vēl spēs ekspluatēt tā paša Wii kontroliera vicināšanu kā centrālo spēles procesa sastāvdaļu?

Izsaki savu viedokli