Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Lai arī Audi super-sporta modelis R8 ielās nav redzams uz katra stūra, ir īpašnieki, kas tik un tā vēlas atšķirties no pārējiem, tādēļ vācu tūninga ateljē MTM priekš R8 izstrādājis jaunu uzlabojumu pakotni, kas cita starpā iekļauj oriģinālo Porsche GT3 zaļo krāsojumu.

Lai arī vecmodīgi Porsche fanāti varētu iebilst pret šāda krāsas toņa izmantošanu, mūsuprāt tas automobili padara svaigāku un sportiskāku. Bez tam R8 ieguvis aerodinamisku virsbūves komplektu, kurā plaši izmantota oglekļa šķiedra, MTM Bimoto 20 collu kaltos diskus un augstumā regulējamu balstiekārtu, kas ļauj iegūt optimālo sēdinājumu.

MTM nebūtu MTM, ja nebūtu izstrādājuši jaudas uzlabojumu pakotnes, pie kam šoreiz abām R8 dzinēja versijām. Bāzes 4,2-litru V8 ieguvis kompresora komplektu, tādējādi tā jauda no 420 zirgspēkiem palielinājusies līdz 560 Zs, bet griezes moments no 430 uz 580 Nm. Savukārt V10 versijai, kas standartā attīsta 520 zirgspēkus, iespējams izmainīt dzinēja vadību, līdz ar to jaudu palielinot līdz 560 zirgspēkiem.

Līdz ar jaudu uzlabojušies arī dinamiskie rādītāji – lai arī tūninga ateljē tos nav publicējis, varam prognozēt, ka V8 versija no vietas līdz simtam 4,6 sekunžu vietā paātrinās ātrāk nekā četrās sekundēs, savukārt V10 versija (standartā 3,9 sekundes) 100 km/h varētu sasniegt pēc 3,7 sekundēm.

Izsaki savu viedokli