Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Modernizācijas kursu izgājušais modelis Hyundai i20, kas pirmoreiz tika demonstrēts Ženēvas autosalonā šāgada martā, nonāks izplatītāju tirdzniecības zālēs oktobrī. Modelim ir atjaunināts gan ārējais izskats, gan interjers, un dzinēju klāsts ir papildināts ar jaunāko trīs cilindru Hyundai 1.1 l dīzeļdzinēju.

DIZAINS

Modeļa i20 priekšdaļā tagad ir redzams visiem jaunajiem Hyundai saimes modeļiem raksturīgs elements – dekoratīvā sešstūru radiatora reste. Jaunu un mūsdienīgu izskatu ir ieguvuši priekšējie lukturi, motora pārsegs, priekšējie spārni un buferis ar tajā uzstādītājiem miglas lukturiem, kas ietilpst bāzes komplektācijā. Aizmugurē ārējais izskats ticis atsvaidzināts ar jaunu bufera un aizmugurējo lukturu dizainu.

Buferu jaunais dizains ir pagarinājis modeli par 55 mm (30 mm priekšā un 25 mm aizmugurē), kā rezultātā automašīnas kopējais garums tagad ir 3995 mm. Platums, augstums un attālums starp automašīnas asīm (riteņu bāze) ir palikuši tādi paši kā priekštecim.

Jaunais noformējums uzlabo modeļa i20 aerodinamiskos raksturojumus, un aerodinamiskās pretestības koeficients šim modelim tagad ir 0,32 Cd.

INTERJERS

Automašīnas salonā tika pamatīgi pārveidots centrālās konsoles paneļa, mēraparātu paneļa un sēdekļu pārvalku dizains.

Sēdēt šajā automašīnā ir ļoti ērti: virsbūves iekšējais augstums no sēdekļa spilvena līdz griestiem priekšējā sēdeklī ir veseli 1 005 mm, bet aizmugurējā – 970 mm, salona platums pasažieru plecu līmenī priekšā ir 1 350 mm, bet aizmugurē – 1340 mm. Kājām atvēlētās telpas arī ir pietiekami: 1 074 mm priekšā un 845 mm aizmugurē.

Bagāžas nodalījuma tilpums joprojām ir viens no lielākajiem savas klases modeļu vidū: ar paceltu aizmugurējo sēdekļu atzveltni tas ir 295 l, bet, salokot divdaļīgās sēdekļu atzveltnes attiecībā 60:40, bagāžas nodalījuma tilpums palielināsies līdz 1 060 l.

Virsbūves krāsu sortimentā ir 10 toņi – divi parastie un astoņi metāliskie vai perlamutra.

APRĪKOJUMA LĪMEŅI

Tiek piedāvāti divi aprīkojuma līmeņi: Classic un Comfort. Jaunā modeļa standarta komplektācijā jau ietilpst manuāli vadāma klimata kontroles sistēma, centrālā atslēga ar tālvadību, elektriski regulējami un apsildāmi sānu spoguļi, priekšējo stiklu pacēlāju elektropiedziņa, stūres stienis ar regulējamu augstumu un dziļumu, kā arī radio un MP3 savietojams CD atskaņotājs.

Standarta aprīkojumā ietilpst arī vadītāja sēdekļa augstuma regulēšana, bet Comfort versijā modeļi iegūst arī priekšējo sēdekļu galvas balstus, regulējamus uz priekšu un aizmuguri, un vadītāja sēdekļa elkoņu balstu.

Turklāt šī mazā un veiklā automašīna ir arī ļoti droša. Modeļa standarta aprīkojumā ietilpst seši drošības spilveni, priekšējo sēdekļu aktīvie galvas balsti, elektroniskā stabilitātes sistēma (ESC) kopā ar automašīnas stabilitātes vadības sistēmu (VSM), nebloķējamas ABS bremzes un avārijas bremzes pastiprinātājs (BAS). 2009. gadā Hyundai i20 modelis Euro NCAP drošības testos ir ieguvis maksimālo rezultātu – piecas zvaigznes.

Comfort līmenim tiek piedāvātas divas dažādas papildaprīkojuma paketes. Vienā paketē ietilpst automātiska klimata kontroles sistēma, atpakaļskata spogulis ar automātisku aptumšošanos un lietus sensors. Otrā ietilpst kruīza kontrole, ātruma ierobežotājs un brīvroku sistēma ar Bluetooth un balss vadību.

Saistītās tēmas: automašīnashyundai

Izsaki savu viedokli