Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Latvijā vadošā un pirmā mobilo sakaru priekšapmaksas karte “Zelta Zivtiņa”, kurai ir  vairāk nekā 600 000 klienti, paziņo par vērienīgākajām zīmola pārmaiņām tās 15 gadus ilgajā veiksmīgas darbības laikā. Bez zīmola identitātes maiņas “Zelta Zivtiņa” iepazīstina arī ar pilnībā jaunu piedāvājumu.

“Lai īpaši uzsvērtu savu apņemšanos nodrošināt Latvijas iedzīvotājiem labāko mobilo sakaru piedāvājumu cenas un kvalitātes ziņā, esam rūpīgi izstrādājuši jaunu “Zelta Zivtiņa” zīmola identitāti un pakalpojumu klāstu. Saskaņā ar mūsu veiktajiem aprēķiniem ar jaunajiem “Zelta Zivtiņa” tarifu plāniem Latvija ir kļuvusi par valsti ar zemākajām mobilo sakaru cenām Eiropas Savienībā,” saka Jānis Spoģis, “Tele2” komercdirektors.

“Latvijā reti kurš uzņēmums var lepoties ar zīmolu, kas spējis padsmit gadu garumā saglabāt vadošo pozīciju augstas konkurences apstākļos. Esmu pārliecināts, ka “Zelta Zivtiņa” zīmola attīstība nodrošinās arī turpmāk absolūtu līderību priekšapmaksas mobilo sakaru tirgū un būs patīkams pārsteigums esošajiem un jaunajiem klientiem, kuri ne tikai varēs baudīt izdevīgākos tarifu plānus Eiropas Savienībā, bet kurus arī priecēs jaunā zīmola vizuālās pārmaiņas un ar to saistītie jaunumi, kuri vēl sekos,” piebilst J.Spoģis.

Priekšapmaksas mobilo sakaru karte “Zelta Zivtiņa” (ZZ) no šodienas ievieš trīs jaunus tarifu plānus, kuri līdztekus izdevīgākajam piedāvājumam Eiropas Savienībā nodrošina klientiem vēl vienkāršāku un saprotamāku produktu klāstu. Tarifu plāns “ZZ VISI” piedāvā bezlimita zvanus un īsziņas uz visiem populārākajiem tīkliem Latvijā tikai par Ls 2,81 (EUR 3,99) mēnesī (30 dienas). Par tādu pašu mēnešmaksu pieejams jaunais tarifu plāns “ZZ KOMBO”, kurā iekļautas 300 sarunu minūtes, 100 īsziņas uz populārākajiem tīkliem Latvijā un 100 MB sērfošanai internetā. Savukārt bezlimita zvani un īsziņas starp vairāk nekā 600 000 “Zelta Zivtiņa” klientiem pieejami ar tarifu plānu “ZZ DRAUGI” par Ls 1,75 (EUR 2,49) uz 30 dienām. Iepriekš minētās jauno tarifu plānu cenas eiro paliks nemainīgas gan līdz, gan pēc oficiālā eiro ieviešanas datuma Latvijā, kas ir 2014.gada 1.janvāris.

“Zelta Zivtiņa” ir pirmā priekšapmaksas mobilo sakaru karte Baltijas valstīs, kas 2012.gadā ieviesa bezlimitu tarifu plānu, piedāvājot klientiem neierobežotus zvanus un īsziņas uz populārākajiem tīkliem Latvijā par noteiktu summu mēnesī bez reģistrācijas vai līguma slēgšanas. “Zelta Zivtiņa” klientiem ir pieejams arī plašākais pārklājums ātrākajam mobilajam internetam Latvijā*. Tāpat “Zelta Zivtiņa” klienti var lietot vairākus pakalpojumus, kas tradicionāli ir pieejami tikai pēcapmaksas klientiem, piemēram, nacionālo mūzikas straumēšanas servisu “Streamus”, kas tapis sadarbībā ar “Tele2”, kā arī ceļojumu apdrošināšanu īsziņā vai telefonu un datoru apdrošināšanu, ko piedāvā “Tele2” sadarbībā ar apdrošināšanas sabiedrību “BALTA”.

Plašāka informācija par jaunajiem tarifu plāniem un zīmola identitātes attīstību ir pieejama “Zelta Zivtiņa” mājas lapā www.zeltazivtina.lv vai zvanot “Zelta Zivtiņa” informatīvajam dienestam pa tālruni 676.

Capture

Saistītās tēmas: mobilie sakaritele2zelta zivtiņa

Izsaki savu viedokli