Aktuāls

Mini Frankfurtes auto izstādē prezentēs pavisam jaunu un interesantu kupejas konceptu, kas parādīs, kāda nākotnē varētu izskatīties jaunākā Mini saimes versija. Koncepts izceļas ne vien ar sportisko izskatu, bet arī samazinātu svaru un labiem dinamikas rādītājiem.

Svara samazināšanas nolūkos Mini kupeja atmetusi aizmugurējo sēdekļu rindu un ieguvusi par 80 kilogramiem vieglāku alumīnija jumtu, līdz ar to zemāks kļuvis smaguma centrs, kas attiecīgi gādā par labāku vadāmību un kartingam līdzīgākām braukšanas izjūtām. Virsbūves apmēri samazinājušies līdz 3,71 metriem garumā, 1,68 metriem platumā un 1,36 metriem augstumā.

Virsbūves forma visai atšķiras no līdz šim redzētā, tomēr priekšas un aizmugures detaļas kā buferi un lukturi palikušas nemainīgas. Galvenā uzmanība veltīta lēzenajam priekšējam stiklam, zemajam jumtam un īsajai aizmugurei, kas nedaudz atgādina mātes kompānijas BMW 1. sērijas kupeju. Sportiskākam skatam pāri auto stiepjas divas sporta strīpas, riteņi ieguvuši vairāku toņu krāsojumu, savukārt sliekšņos iestrādātas gaisa atveres.

Lai veiktspēja atbilstu ārpusei, zem dzinēja pārsega uzstādīts John Cooper Works 1,6-litru turbo agregāts ar 211 zirgspēkiem un 260 Nm, kuri ar Overboost funkcijas palīdzību īslaicīgi palielinās līdz 280 Nm. Visai pieklājīgi rādītāji, ja ņem vērā, ka Mini ir priekšējas piedziņas automobilis.

Galvenā atšķirība salonā ir otrās sēdekļu rindas neesamība, pārējais, neskaitot smalko brūnas krāsas ādas apdari, ir vienlīdzīgs ar citām Mini versijām. Par patīkamām braukšanas izjūtām gādās ciešie sporta sēdekļi un trīs staru sporta stūre. Bagāžas nodalījums spēs uzņemts 250 litrus un tas pieejams caur plašu aizmugurējo vāku vai nelielu atveri salonā.

Izsaki savu viedokli