Aktuāls

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness

Microsoft februāra pirmajā dienā nācis klajā ar ieceri, kas, tai īstenojoties, visticamāk kļūtu par šī gada vislielāko darījumu tehnoloģiju sfērā. Kompānija paziņojusi par vēlmi pirkt finansiālās grūtībās esošo Yahoo. Nav noslēpums, ka internetā ir trīs galvenie spēlmaņi – Google, Microsoft un Yahoo. Kamēr pirmais no trim plaukst un zeļ, pārējiem diviem tik labi neklājas un pat tiek zaudēti līdzekļi (Yahoo gadījumā). Saskaņā ar MSNBC informāciju, tieši Yahoo sliktais finansiālais stāvoklis licis programmatūras gigantam nākt klajā ar piedāvājumu nopirkt Yahoo par grandioziem 44,6 miljardiem ASV dolāru.





„Mums ir liels respekts pret Yahoo! un kopā mēs varam piedāvāt neskaitāmas jaunas iespējas gan patērētājiem, gan reklamētājiem, vienlaikus uzlabojot tiešsaistes sevisu tirgu. Mēs ticam, ka kombinācija [Microsoft+Yahoo!] piedāvās plašākas izvēles iespējas un jaunievedumus mūsu patērētājiem un partneriem,” sacījis Microsoft vadītājs Stīvs Balmers (Steve Ballmer).

Jāpiezīmē, ka šā brīža tirgus situācija būtībā izslēdz iespēju Yahoo un Microsoft atsevišķi cīnīties pret Google impēriju – meklēšanas dzinēja jomā vien Google lieto 56,3% ASV iedzīvotāju (Yahoo un Microsoft iegūst attiecīgi 17,7 un 18,8 procentus patērētāju), nemaz nerunājot par pārējām sfērām. „Šodien tirgū dominē viens spēlētājs. Microsoft un Yahoo kopā var piedāvāt līdzvērtīgu piedāvājumu,” atzīmēts kompānijas paziņojumā.

Izsaki savu viedokli