Aktuāls

Baraka Obamas tvīts saņēmis visvairāk ”patīk” Twitter vēsturē

Internets

”Sony” uzvar septiņās kategorijās 2017. gada EISA balvu pasniegšanas ceremonijā

Foto, Audio, Video

Aplikāciju saraksts, ar kurām ”Disney” spiego bērnus

Mobilās aplikācijas

LG OLED televizors iegūst prestižo EISA apbalvojumu

Televizori, mājas kinozāles

Lattelecom kļuvis par pirmo PCI DSS 1. līmeņa datu centru operatoru Baltijā

Datori, IT, bizness

Nē, šoreiz vis runa nav par jaunu tehnoloģiju, ko Microsoft būtu izdevies izveidot, lai turpmāk bezvadu interneta punktus no palielām kastēm pārvērstu par plānu plāksni. Tā ir kreatīva uzņēmuma reklāma.

Microsoft apstiprināja, ka Forbes 2013. gada 6. maija numurā būs atrodams Wi-Fi piekļuves punkts. Taču, tas nebūs pieejams katram interesentam vai laikraksta lasītājam, bet gan tiks piegādāts ierobežotā skaitā tehnoloģiju un biznesa profesionāļiem.

Tiem, kas saņems šo unikālo izdevumu, būs jāatceras, ka iekārta vispirms ir jāuzlādē. Tikai tad būs iespējama trīs stundu ilga bezvadu savienojuma nodrošināšana. Iebūvētais rūteris ar internetu spēs apgādāt vienlaikus piecas ierīces.

Bezvadu interneta risinājumus šai reklāmai, kas būs aktīva vien 15 dienas, izstrādāja T-Mobile. Kaut arī ideja nav pilnībā svaiga, taču tas vienalga ir ļoti interesants veids kā reklamēt Office 365.

Saistītās tēmas: interesantimicrosoft

Izsaki savu viedokli