Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Nē, šoreiz vis runa nav par jaunu tehnoloģiju, ko Microsoft būtu izdevies izveidot, lai turpmāk bezvadu interneta punktus no palielām kastēm pārvērstu par plānu plāksni. Tā ir kreatīva uzņēmuma reklāma.

Microsoft apstiprināja, ka Forbes 2013. gada 6. maija numurā būs atrodams Wi-Fi piekļuves punkts. Taču, tas nebūs pieejams katram interesentam vai laikraksta lasītājam, bet gan tiks piegādāts ierobežotā skaitā tehnoloģiju un biznesa profesionāļiem.

Tiem, kas saņems šo unikālo izdevumu, būs jāatceras, ka iekārta vispirms ir jāuzlādē. Tikai tad būs iespējama trīs stundu ilga bezvadu savienojuma nodrošināšana. Iebūvētais rūteris ar internetu spēs apgādāt vienlaikus piecas ierīces.

Bezvadu interneta risinājumus šai reklāmai, kas būs aktīva vien 15 dienas, izstrādāja T-Mobile. Kaut arī ideja nav pilnībā svaiga, taču tas vienalga ir ļoti interesants veids kā reklamēt Office 365.

Saistītās tēmas: interesantimicrosoft

Izsaki savu viedokli