Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Zināms, ka Microsoft piekopj agresīvu mārketinga stratēģiju. Reklāmās kompānijas izstrādātie produkti tiek tieši salīdzināti ar konkurentu veikumiem, atklāti norādot uz citu ražojumu problēmām un kļūdām. Šoreiz Microsoft nežēlastībā ir kritis ne tikai Apple iPad Air planšetdators, bet arī Samsung Galaxy Tab 3.

Arī jaunā Surface 2 planšetdatora reklāmas video ir ieturēti jau zināmajā stilā, ļaujot tieši salīdzināt Microsoft veikumu ar Apple iPad Air planšetdatoru. Minētajos video tiek iztirzāta gan spēja veiksmīgāk un produktīvāk strādāt, izmantojot Surface ierīces, gan iespēja veidot dažādus kontus un redzēt bērnu apskatītās interneta lapas.

Pārējās Microsoft Surface reklāmas iespējams apskatīt attiecīgajā YouTube kontā.

Šoreiz gan Microsoft reklāmās iesaista ne tikai Apple produktus, bet arī Samsung ražoto Galaxy Tab 3. Iespējams, kādam vajadzētu atgādināt tehnoloģiju gigantam, ka Dienvidkorejas kompānijas piedāvājumā ir arī kāds atbilstošāks sāncensis – Galaxy Note 10.1 2014 Edition.

Visbeidzot atgādināsim par Microsoft reklāmas kampaņu, kas apgalvo, ka, izmantojot Google servisus un programmas, tavs privātums būtiski ciešs. To papildina arī Microsoft kampaņa pret Google Chromebook datoriem.

Saistītās tēmas: microsoftreklāma

Izsaki savu viedokli