Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

JIC biznesa inkubatora uzņēmumā „Metrigen” izveidota tāda paša nosaukuma sociālo mediju profilu un web lapu statistikas platforma, kas analizē un vizualizē datus par aktivitātēm dažādos sociālajos tīklos un interneta vietnēs. Šobrīd „Metrigen” laidis klajā atjaunotu pakalpojuma versiju, būtiski palielinot produkta funkcionalitāti.

„Ar „Metrigen” palīdzību varam mērīt un analizēt savu sociālo tīklu aktivitāšu ietekmi uz mērķauditoriju, turklāt apkopotie dati ne tikai ļauj novērtēt un uzlabot atdevi sociālajos medijos un web lapās, bet krietni taupa laiku, ļaujot izvairīties no vairāku sociālo vietņu apmeklēšanas, sniedzot iespēju vienā vietā skatīt web un sociālo vietņu svarīgākos datu uzskaitījumus un grafikus,” stāsta uzņēmuma līdzīpašnieks Uldis Katlaps.

Šobrīd, kad pēc gadu ilga darba, „Metrigen” noslēdz savu Beta stadijas posmu, uzņēmums ir gatavs piedāvāt analītikas rīka maksas versiju ar pilnu tās funkcionalitāti. „Protams, ar to mūsu darbs nebeigsies, turpināsim strādāt pie „Metrigen” attīstības un pilnveidošanas, arvien piedāvājot ko jaunu,” norāda U. Katlaps.

„Īpaši rūpīgi esam strādājuši pie tā, lai „Metrigen” būtu viegli saprotams, kā arī maksimāli vienkārši un ērti lietojams. Mūsu mērķis nav parādīt visus iespējamos analītikas datu griezumus, bet sniegt pietiekami detalizētu pārskatu par galvenajiem statistikas datiem, kas ietekmē konta pozīcijas konkrētajā web vai sociālajā vietnē,” stāsta Uldis Katlaps. „Produkts ir ērti lietojams regulāram interneta lietotājam, tādējādi atrisinot problēmu, ka analītikas datu pārskatu sagatavošanai uzņēmumiem ir jāpieaicina trešo pušu kompāniju speciālisti.”

„Tā kā, esot vēl Beta stadijā, „Metrigen” regulārais lietotāju skaits tuvojas jau pieciem simtiem, kuru vidū ir arī vieni no lielākajiem Latvijas uzņēmumiem, esam pārliecināti, ka produkts ir novērtēts un vajadzīgs,” norāda uzņēmuma vadītājs.

Produkta galvenā mērķauditorija ir mazie un vidējie uzņēmumumi, kuri vēlas būt lietas kursā par uzņēmuma vai zīmola web un sociālo vietņu kontu performanci un zināt svarīgākos datus. „Metrigen” noderīgs būs arī reklāmas, digitālās, mediju aģentūrām un citi profesionāļiem, kas sniedz SEO, web optimizācijas, sociālo vietņu kontu satura/vadības pakalpojumus – „Metrigen” sniegs viņiem iespēju automatizēti un regulāri sniegt klientiem pārskatus par svarīgāko datu izmaiņām klienta sociālajos kontos un mājas lapā.

Šobrīd „Metrigen” strādā ar tādām sociālām vietnēm kā Facebook, Draugiem.lv, Twitter, Klout, Google Analytics, kā arī piedāvā web kontu SEO (search engine optimization) datu analītiku. Produktam attīstoties, tiks pievienotas arī citas sociālās vietnes, piemēram, Google+, Linkedin, Youtube u.c.

Pakalpojums maksā sākot no 7,99 EUR mēnesī, taču 30 dienas to jebkurš interesents joprojām var izmēģināt bez maksas, reģistrējoties www.metrigen.lv.

Metrigen jauns un labāks

Izsaki savu viedokli