Aktuāls

Pēc jaunās Mercedes E-klases prezentācijas martā un BOOT.Lv apskata jūnijā vācu ražotājs tagad izplatījis pirmos universāla versijas attēlus un informāciju. Prezentācija gaidāma Frankfurtes auto izstādē septembrī, savukārt pie klientiem pirmie eksemplāri solās nonākt novembrī.

Tāpat kā sedans arī universāls salīdzinājumā ar iepriekšējo paaudzi kļuvis kantaināks un to var manīt ne vien vienādajā priekšas daļā, bet arī atšķirīgajā aizmugurē, kas tagad piedāvās vēl vairāk vietas bagāžai vai nepieciešamības gadījumā arī pasažieriem. Tā aizmugurējais nodalījums turpmāk uzņems no 695 līdz 1950 litriem bagāžas, savukārt par papildus samaksu universālu, uzstādot nolaižamu aizmugurējo sēdekļu rindu, iespējams parveidot par septiņvietīgu ģimenes pārvietotāju.

Par atvieglotu piekļūšanu bagāžas nodalījumam turpmāk jau standarta izpildījumā rūpēsies gaisa balstiekārta ar aizmugurējās ass augstuma regulēšanu un automātiski atveramais un aizveramais nodalījuma vāks. Protams, aprīkojumā iekļautas arī tādas pašsaprotamas lietas kā pārsegs un drošības tīkls.

Drošības aprīkojuma saraksts tikpat garš kā sedanam – noguruma asistents, adaptīvais tālās gaismas asistents, adaptīvā kruīza kontrole un aklās zonas asistents rūpēsies par to, lai vadītājs nenonāktu avārijas situācijā, savukārt ja nu reiz kas notiks, tad pasažierus apsargās deviņi drošības spilveni.

Dzinēju gammu veidos divi benzīna un trīs dīzeļdzinēji, no kuriem lētākais būs 170 Zs attīstošais un vidēji 5,8 litrus patērējošais E 220 CDI Blue Efficiency ar 44804 eiro lielu cenu. Virs tā ierindosies vēl viena benzīna un divas dīzeļa versijas, bet pagaidām jaudīgākais modelis būs E 500 ar 388 zirgspēkiem, kas maksās vismaz 70150 eiro. Pārnesumkārbu izvēle vienkārša – vai nu sešu pakāpju manuālā vai septiņu pakāpju automātiskā. Nākamā gada sākumā izvēles iespējas paplašinās vēl vairāki jauni dzinēji un 4Matic pilnpiedziņas sistēma.

Izsaki savu viedokli