Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Laikā, kad ļoti daudzi datortehnikas tirgotāji ir pārtraukuši savu darbību un to klienti ir palikuši bez servisa, datorsaloni M79 steidzas palīdzēt to bijušajiem klientiem, piedāvājot kvalitatīvu datortehnikas servisu par draudzīgām cenām! Tādēļ, ja jūsu produktam vēl ir ražotāja garantija, bet preces pārdevējs vairs neeksistē, dodieties uz kādu no M79 datorsaloniem, kur M79 speciālisti centīsies jums palīdzēt šo problēmu atrisināt un nosūtīt produktu uz garantijas servisu. Jums atliks vien samaksāt par preces piegādādi servisa centram un vajadzības gadījumā arī diagnostiku.
Tā kā Latvijas datortehnikas tirgū līdz šim bija ļoti daudz dažādu tirdzniecības uzņēmumu, bet ekonomiskā situācija valstī strauji pasliktinās, daudzi datorsaloni ir spiesti pārtraukt savu darbību un pasludināt maksātnespēju. Šajā gadījumā pircējam ir aktuāls jautājums – ko iesākt, ja es šādā uzņēmumā esmu iegādājies tehniku, kas tagad ir bojāta?

Labā ziņa ir tāda, ka šai produkcijai, iespējams, vēl nav beidzies ražotāja noteiktais garantijas termiņš, tomēr reti kurš klients zina kur atrodas katra ražotāja servisa centrs. Šajā gadījumā datorsalonu M79 izstrādātais loģistikas pakalpojums un konsultācijas jums, iespējams, spēs palīdzēt atrisināt samilzušo problēmu un izmantot ražotāja paredzēto garantiju, samaksājot tikai par preces piegādādi servisa centram un vajadzības gadījumā arī diagnostiku.

Tā kā M79 ir viens no lielākajiem datortehnikas mazumtirdzniecības uzņēmumiem Latvijā, tas ir panācis vienošanos ar daļu no Latvijā vadošajiem datortehnikas vairumtirdzniecības uzņēmumiem, ka viņu importētajiem produktiem būs iespējams nodrošināt ražotāja paredzēto garantiju pat tad, ja uzņēmums, kas šo preci pārdeva patērētājam, ir pārtraucis darbību.

Protams, M79 varēs klientiem palīdzēt tikai tad, ja viņu iegādāto produktu Latvijā no oficiālā ražotāja būs importējis kāds no vairumtirdzniecības uzņēmiem ar kuriem M79 ir panācis vienošanos, un tas būs lietots atbilstoši ražotāja garantijas noteikumiem!

Lai pārliecinātos par preces izcelsmi, jums ir jāsazinās ar M79 servisa dienestu un jānosauc produkta sērijas Nr., iegādes datumu, kā arī uzņēmumu, kurā šī prece ir iegādāta.

UZMANĪBU: Šis pakalpojums NEIETVER sevī garantijas saistību pārņemšanu!

Pakalpojuma ietvaros SIA „M79” nodrošinās:

* konsultācijas par garantijas servisa izmantošanu;
* tehnikas diagnostiku (ja tas būs nepieciešams);
* tehnikas nogādāšanu no M79 datorsalona līdz garantijas servisa nodrošinātājam un atpakaļ;
* preces nogādāšanu M79 datorsalonā un, pēc garantijas apkopes veikšanas, produkta piegādi klienta mājās (par papildus samaksu);

Visus iepriekš minētos pakalpojumus M79 nodrošina atbilstoši servisa cenrādim. Pakalpojuma cena ir atkarīga no tā, caur kādu tirdzniecības kanālu prece ir importēta Latvijā.

UZMANĪBU: Lai garantijas servisam nodotu klēpjdatoru, brand datoru, brand serveri, monitoru, digitālo kameru, printeri, skeneri, klientam ir nepieciešams ražotāja vai pārdevēja (atkarībā no preces) izsniegts garantijas talons un iegādes dokuments (PPR, F-rēķ., čeks, PNS kvīts). Bez tiem ražotāju servisa centri minētās produktu grupas garantijas remontā nepieņem!

M79 servisa kontakti:

Tērbatas iela 83b, Rīga, LV-1001
Tālr.: 29295036
E-mail: serviss@m79.lv
Skype: M 79 serviss

Izsaki savu viedokli