Aktuāls

”iPhone 8” un ”iPhone X” parāda iespaidīgus rezultātus veiktspējas testos

Tālruņi, mobilās ierīces

Latvijas iedzīvotāji iepērkas “Google Play” veikalā par vidēji 3 eiro

Sakaru pakalpojumi

Pavīd pirmās ”Samsung Galaxy S9” baumas – Ierīcei būšot 1000 kadru sekundē kameras sensors

Tālruņi, mobilās ierīces

”Samsung” beidzot piedāvā likvidēt ”Bixby” pogas funkcionalitāti

Mobilās aplikācijas

”iMessage” maksājumu serviss ”iOS 11” vēl nebūs pieejams

Mobilās aplikācijas

Eksperts: lietu internets pamazām sāk savu attīstību biznesa vidē Latvijā

Internets

Prezentēts jaunais ”Volkswagen Amarok Aventura Exclusive” prototips un īpašais ”Dark Label” modelis

Auto, Moto

Uzzināt par “Tele2” piedāvātajām vakancēm un pieteikties darbam tagad varēs caur čatbotu

Telekomunikācijas

”Nintendo Switch” jau atkal pārdošanas apjomu ziņā pārspēj ”PS4” un ”Xbox One”

Aprīkojums

”Porsche” savu pirmo elektroauto atrādīs 2019. gadā

Automobiļi, moto transports

9. septembrī klātienē pulcējās vairāk nekā 600 un tiešraidē vairāk nekā 4000 digitālā mārketinga un sociālo mediju eksperti un entuziasti, lai uzzinātu aktuālākos nozares jaunumus konferencē LMT Digital 2015. Pasākumā uzstājās 11 starptautiska līmeņa eksperti, kurus vienoja kopīga tēma – satura mārketings.

Konferenci atklāja Toms Fokss (Tom Fox), Twitter partnervadītājs Eiropas, Tuvējo Austrumu un Āfrikas reģionā, dalībniekus iepazīstinot ar interesantiem faktiem par Twitter populārākajām tēmām, jaunajiem pakalpojumiem, kā arī lietotāju statistiku. Nākamais runāja Garijs Makrejs (Gary McRae), Simplyhealth digitālā mārketinga vadītājs, stratēģiskā mārketinga un biznesa attīstības eksperts, pieskaroties tēmai, kas aktuāla daudziem uzņēmumiem – ja stratēģija ir tik vienkārša, kāpēc rodas sajūta, ka peldam pret straumi? Pats Gerijs to skaidroja vienkārši: “Nevajag atsevišķi izdalīt biznesa un mārketinga stratēģijas. Reizēm biznesa stratēģijas mērķi iet vienā virzienā, kamēr mārketinga stratēģijai ir pilnīgi citi mērķi. [..] Nav digitālā un biznesa stratēģija. Ir viena stratēģija, kurā jāiekļauj viss.”

Eksperti stāstīja arī par to, kā biznesa vidi ir izmainījušas jaunākā paaudze un to paradumi, statistikas pielietošana stratēģiju izstrādē un savas auditorijas iepazīšana. Tika atklāts arī tas, ka lielākoties mūsdienās dati tiek meklēti un informācija skatīta, izmantojot mobilās ierīces.

Latvijas Mobilā Telefona (LMT) viceprezidents mārketinga un biznesa attīstības jautājumos Ingmārs Pūķis savu prezentāciju sāka ar paziņojumu, ka Latvija ir labākā vieta pasaulē, kur lietot viedtālruni. Mums ir pieejams viens no pasaulē ātrākajiem mobilā interneta pieslēgumiem un jau tagad gandrīz visa datu pārraide LMT notiek jaunākās paaudzes 4G tīklā. Tāpat pie mums ir Eiropā zemākā maksa par sarunu minūti un esam rekordisti arī pēc vidējā sarunu garuma, ko norunājam pa mobilo tālruni. Savā prezentācijā I.Pūķis pastāstīja par Internet of Things latviskošanu ar jaunu vārdu “viedpalīgs”. Tās ir ierīces, kas, savienojot ar viedtālruni, spēj veikt dažādas ikdienā noderīgas lietas, sākot no pulsa mērīšanas un soļu skaitīšanas, līdz apkaklēm suņu izsekošanai un mobilo televīziju LMT Straume ar Latvijas notikumu tiešraidēm.

Savukārt Inspired Digital vadītājs Artūrs Mednis noslēdza konferenci, sakot, ka uzņēmumam jāizmanto tāds satura mārketings, kas atbilsts uzņēmuma iekšējai būtībai. Mazāk atkārtot konkurentu aktivitātes un vairāk koncentrēties uz darbībām, kas nāk par labu uzņēmumam, darot to, ko nedara konkurenti.

LMT Straume tiešraidē pārstāvēto valstu vidū bija gan Latvija, Lietuva un Igaunija, gan Austrālija, Zviedrija, Īrija, Vācija un citas.

Izsaki savu viedokli