Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Baltijas vadošā IT kompānijām Etronika jau otro gadu pēc kārtas saņēmusi starptautisku atzinību kā kompānija, kas mainījusi Eiropas finanšu pakalpojumu nozari, izstrādājot un piedāvājot inovatīvu e-bankas finanšu risinājumus un idejas. Etronika inovatīvais mobilais e-bankas risinājums Banktron nodrošina vienotu bankas pakalpojumu pārvaldību un to pieejamību uz dažādām IT ierīcēm vienlaicīgi.

Šī gada februārī Finovate Europe 2014 konferencē uzņēmums Etronika jau otro gadu pēc kārtas ieguva prestižo “Best of Show” balvu par Banktron daudzkanālu sadarbības risinājuma izstrādi. Uzņēmums Etronika šo apbalvojumu ieguva jau otro gadu pēc kārtas. Finovate Europe 2014 divu dienu konferencē piedalījās aptuveni 70 finanšu un banku sektora uzņēmumu.

Papildus tam janvāra beigās Google Camp konferencē Londonā lietuviešu IT kompānija Etronika tika iekļauta ikgadējā FinTech Eiropas 50 labāko IT uzņēmumu sarakstā. FinTech vadošo uzņēmumu sarakstu ik gadu veido Eiropas finanšu un tehnoloģiju nozaru eksperti, atlasot tās kompānijas, kuru piedāvātie risinājumi ir radījuši apvērsumu finanšu pakalpojumu nozarē.

Kestutis Gardžiulis, Etronika valdes priekšsēdētājs: “Izstrādājot Etronika produktus, mēs koncentrējamies uz inovāciju un jaunāko tehnoloģiju apvienošanu. Mēs bijām viens no pirmajiem IT uzņēmumiem pasaulē, kas radīja e-bankas finanšu risinājumu, kuru tās lietotājs var kontrolēt savas finanšu plūsmas un izdevumus. Šobrīd mēs piedāvājam pilnveidotu Banktron e-bankas finanšu risinājumu, kas ļauj ne tikai tās lietotājiem to pielāgot savām vajadzībām, bet arī bankai izveidot e-bankas klienta profilu un iepazīt klienta paradumus un vajadzības.”

Banktron e-bankas finanšu pakalpojumu platforma apkopo datus un informāciju par tās lietotāja iepirkšanās paradumiem, sagrupējot produktu un pakalpojumu grupas, kas visbiežāk tiek iegādātas, kā arī tās sistematizējot klienta izdevumus kategorijās. Plašs klientu profils ļauj uzņēmumam novērtēt sava klienta rīcību, vajadzības un sniegt attiecīgu informāciju vai ieteikumus īstajā laikā un vietā. Tas ir ļoti svarīgi, ņemot vērā to, ka klienti arvien biežāk izvēlas izmantot savas bankas sniegtos pakalpojumus, izmantojot mobilo tālruni.

“Tas ir win – win modelis gan finanšu institūcijai, gan tās klientiem, kas šo e-bankas risinājumu izmanto ikdienā. Finanšu institūcijas, pārzinot savu klientu paradumus, var sadarboties ar dažādām mazumtirdzniecības ķēdēm, telekomunikāciju un citu pakalpojumu sniedzējiem, tādējādi klientiem sniedzot vispiemērotāko un izdevīgāko risinājumu. Ņemot vērā to, cik piesātināta ir informācijas vide, klientiem ir ļoti svarīgi saņemt to informāciju, kas ir piemērota un nepieciešama tieši viņiem. Tādējādi ir iespējams radīt labvēlīgu sadarbības vidi visām iesaistītajām pusēm. Turklāt dati par klientu paradumiem, Etronika ļauj pilnveidot mobilā risinājuma drošības mehānismu, lai maksimāli izvairītos no jebkādas iespējamas krāpnieciskas vai nelikumīgas darbības klienta kontā,” skaidro K. Gardžiulis.

Uzņēmuma Etronika vadītājs atzīst, ka finanšu institūcijas atzinīgi novērtējušas Banktron sniegtās iespējas nodrošināt pakalpojumu pieejamību uz dažādām tehnoloģiskām ierīcēm – interneta pārlūkos, mobilajos tālruņos, planšetdatoros u.c. iekārtās, saglabājot vienotu pakalpojuma interfeisu un funkciju pieejamību.

Viens no iepriekšējā gada lielākajiem Etronika projektiem ir Banktron risinājuma pielāgošana DNB Bank finanšu risinājumu platformai Igaunijā.

Video par Banktron e-bankas finanšu risinājumu, kas ieguva “Best of show” apbalvojumu Finovate Europe 2013 konferencē.

Izsaki savu viedokli