Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Vācijā bāzētā Audi izpētes un attīstības nodaļas vadītājs Ulrihs Hakenbergs kādā intervijā norādījis, ka līdz 2020. gadam kompānija piedāvās “plug-in” tipa hibrīda versiju gandrīz katram Audi modelim.

Audi A3 Sportback e-tron prezentācijas laikā Audi pārstāvis norādīja, ka šis modelis kļūs par parauga citiem ražotājiem. Tāpat Hakenbergs pavēstīja, ka kompānija par prioritāti ir izvēlējusies tieši “plug-in” tipa hibrīdus, jo tie atbilst visām patērētāju prasībām.

Arī citi modeļi, kas bāzēti uz MQB platformas (galvenokārt kompaktklases un vidējās klases modeļi) tiks veidoti pēc A3 e-tron principa. Citiem vārdiem sakot, gan benzīna dzinējs (šajā gadījumā 1,4 litru TFSI), gan elektromotors piedzītu priekšējos riteņus. Tāpat būšot iespējami modeļi ar pilnpiedziņu, kur iekšdedzes dzinējs piedzen priekšējos riteņus, bet elektromotors nodrošina jaudu aizmugurējiem riteņiem.

Līdzīgi plāni tiek attiecināti arī uz “lielajiem” Audi modeļiem, kas bāzēti uz MLB-Evo platformas. Šajā gadījumā elektromotors tiktu novietots starp dzinēju un pārnesumkārbu. Audi pārstāvis neizslēdz iespēju, ka arī kompānija “lielajiem” modeļiem varētu izstrādāt arī “quattro” versijas, kur elektromotors piedzen aizmugurējos riteņus, bet iekšdedzes dzinējs – priekšējos.

audi_a3_etron_4

Saistītās tēmas: audihibrīds

Izsaki savu viedokli