Aktuāls

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

”Samsung” aprīko jauno ”Grand Hotel Kempinski Riga” ar vairāk nekā 220 profesionālajiem ekrāniem

IT sasniegumi, bizness

Mēneša laikā pirkumus ar viedtālruni un aproci veikuši vairāki tūkstoši cilvēku

IT sasniegumi, bizness

Sevi piesaka jauns izglītojošs raidījums bērniem – “ZinZINOO”

Sakaru pakalpojumi

Kad datoru ēras sākumā prognozēja iespējamo izklaides industrijas uzvaras gājienu, neviens nenojauta, ka datorspēļu industrija būs tik pelnoša – mēneša laikā pasaulē nopērk vairāk kā piecsimt tūkstošus jaunās paaudzes konsoles. NPD Group ziņo, ka februārī joprojām vispirktākā konsole ir Nintendo alternatīvais Wii, kas ar saviem 335’000 pārdotajām konsolēm „ieliek kloķi” grandiem Microsoft (X-Box 360 – 228’000 vienības) un Sony (PlayStation 3 – 127’000 vienības). Pārsteidzošie Wii panākumi tiek skaidroti ar diviem galvenajiem faktoriem – pievilcīgu cenu un labu mārketingu. NDP grupas vadītājs Darels Raiss (Darrel Ryce) stāsta, ka tā ir konsole netradicionāliem „geimeriem”, kas gatavi pieiet lietai radoši: „Manuprāt galvenā atšķirība ir tur. PS3 tiešām ir vairāk orientēts spēlmaņiem, kam nav problēmas iztērēt naudu sistēmā.”

Runājot par iepriekšējo paaudžu spēļu konsolēm, interesanti, ka PlayStation 2 joprojām ir gandrīz vai bestsellers. Grūti to nenosaukt tā, ja ņem vērā, ka Ziemassvētku brīvdienu laikā šī konsole tika pārdota 1,4 miljonu vienību apmērā un vēl februārī tā pārdošanas apjomi bija 295’000 vienības.
Vienīgā spēļu konsole, kas piedzīvojusi pārdošanas apjoma pieaugumu ir pārnēsājamā Nintendo DS – tā pārdota 485’000 vienības, kas ir stipri vairāk salīdzinājumā ar 239 tūkstošiem janvārī. Toties tās konkurents – Sony PSP – zaudējis pircēju sirdis un ir pārdots par 35 tūkstošiem aparātu mazāk kā janvārī.

Lai arī konsoļu pārdošanas apjomi lielākoties ir sarukuši salīdzinājumā ar janvāri, kad vēl bija pēcsvētku drudzis (attiecīgi 436’000, 234’000 un 244’000 konsoles no katra ražotāja), tiek lēsts, ka pašu spēļu pārdošana ir uzlabojusies pat par 53%.

Ziņas avots: DailyTech

Izsaki savu viedokli