Aktuāls

”iPhone 8” un ”iPhone X” parāda iespaidīgus rezultātus veiktspējas testos

Tālruņi, mobilās ierīces

Latvijas iedzīvotāji iepērkas “Google Play” veikalā par vidēji 3 eiro

Sakaru pakalpojumi

Pavīd pirmās ”Samsung Galaxy S9” baumas – Ierīcei būšot 1000 kadru sekundē kameras sensors

Tālruņi, mobilās ierīces

”Samsung” beidzot piedāvā likvidēt ”Bixby” pogas funkcionalitāti

Mobilās aplikācijas

”iMessage” maksājumu serviss ”iOS 11” vēl nebūs pieejams

Mobilās aplikācijas

Eksperts: lietu internets pamazām sāk savu attīstību biznesa vidē Latvijā

Internets

Prezentēts jaunais ”Volkswagen Amarok Aventura Exclusive” prototips un īpašais ”Dark Label” modelis

Auto, Moto

Uzzināt par “Tele2” piedāvātajām vakancēm un pieteikties darbam tagad varēs caur čatbotu

Telekomunikācijas

”Nintendo Switch” jau atkal pārdošanas apjomu ziņā pārspēj ”PS4” un ”Xbox One”

Aprīkojums

”Porsche” savu pirmo elektroauto atrādīs 2019. gadā

Automobiļi, moto transports

LG Electronics no 6. līdz 9.janvārim Lasvegasā, starptautiskajā elektronikas izstādē CES 2015, prezentēs iespaidīgu televizoru klāstu, kurā tiks iekļauta arī uzņēmuma jaunākā webOS 2.0 Smart TV platforma. LG webOS 2.0 ir īpaši radīta, lai uzlabotu svarīgākās funkcijas, kas pieejamas jaunāko paaudžu Smart TV televizoru modeļos, tādējādi nodrošinot lietotāja pieredzi, ar kuru nespēj sacensties neviena no konkurējošajām platformām. Turklāt, pateicoties sadarbībai  ar tādiem satura piegādātājiem kā Amazon un Netflix, LG televizoru īpašniekiem tiek garantētas plašas skatīšanās iespējas satriecošā 4K izšķirtspējā.

Sākotnēji webOS TV platforma tika izstrādāta, lai risinātu aizvien pieaugošo neapmierinātību ar pārmērīgi sarežģītu Smart TV televizoru saskarni. Koncentrējoties uz trīs elementiem – vienkārša savienošana, vienkārša pārslēgšana un vienkārša izpēte – webOS platforma mūsdienu moderno televizoru sistēmu vadīšanu padarījusi vienkāršāku, kā vēl nekad. Lietotāji jau ir novērtējuši LG pūles – ar webOS platformu aprīkotu televizoru tirdzniecības apjoms, pirmajos divos mēnešos pēc nonākšanas tirgū šā gada sākumā, pārsniedza vienu miljonu vienību, bet astoņos mēnešos pārdošanas apjoms palielinājies virs pieciem miljoniem vienību.

LG webOS 2.0 vienkāršību un ērtumu paceļ pilnīgi jaunā līmenī, vienlaikus pārvaldot vairāk satura, nekā līdz šim. webOS 2.0 piedāvā garu uzlabojumu un iespaidīgu funkciju sarakstu. Lejupielādēšanas laiks ticis samazināts par 60% un piekļuve saturam padarīta ievērojami plūstošāka un ātrāka.

Tāpat jaunums webOS 2.0 ir My Channels (Mani kanāli), kas nodrošina iespēju lietotājiem individuāli pielāgot savus iecienītākos televīzijas kanālus. Quick Settings (Ātrie uzstādījumi) ļauj skatītājiem veikt izmaiņas, nepārtraucot programmu, kuru viņi skatās, bet Input Picker (Ievades atlasītājs) nodrošina iespēju nekavējoties atpazīt pieslēgto ierīci tūlītējai lietošanai.

Pateicoties sadarbībai ar lielākajiem satura piegādātājiem, webOS TV īpašnieki var piekļūt milzīgam Ultra HD satura klāstam, izmantojot tādus pakalpojumus kā Amazon un Netflix. LG webOS Smart televizoriem ir piekļuve Netflix 4K izšķirtspējas saturam, tostarp tādām augsti novērtētām programmām kā House of Cards un Marco Polo. Tikmēr Ultra HD saturs Amazon vietnē piedāvā tādas filmas kā After Earth, Elysium, The Amazing Spider Man 2 un The Da Vinci Code.

LG_webOS_2.0

Saistītās tēmas: lg

Izsaki savu viedokli