Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Uzņēmums risina pasaules ekonomikas lejupslīdi, piemērojot stratēģiju, kas ietver izmaksu samazināšanu, esošo darbību paplašināšanu un jaunu tirgus sektoru apgūšanu. LG Electronics, kas ir pasaules vadošais plaša patēriņa elektronikas preču ražotājs un tehnoloģiju inovāciju ieviesējs, šodien informēja par savu ilgtermiņa uzņēmējdarbības plānu un stratēģiju sekmīgi attīstīties pašreizējā uzņēmējdarbības vidē.

Kā apstiprināja LGE vadītājs Jongs Nams (Yong Nam), lai saglabātu savu produktu vadošās pozīcijas un palielinātu savu konkurētspēju tirgū, uzņēmums nesamazinās un varētu pat palielināt savus ieguldījumus pētniecībā un attīstībā, mārketingā, zīmolu veidošanā un dizainā.

„Ekonomiskā lejupslīde ir negatīvi ietekmējusi visus uzņēmumus, ne tikai LG,” sacīja izpilddirektors Jongs Nams, kurš 1997. gadā – Āzijas finanšu krīzes laikā – palīdzēja LG Telecom panākt sekmīgu apgrozījumu, „daudzu pasaules uzņēmumu zemie rādītāji 2008. gada pēdējā ceturksnī bija modinātāja zvans, ka mums jāpiemēro arī radikāli, ne tikai droši pasākumi.”

Lejupslīde un tās turpinājums

Neskatoties uz nepastāvīgo ekonomisko situāciju, uzņēmums ir paplašinājis centienus palielināt savu tirgus daļu. Lai to sasniegtu, LG ir reorganizējis savu uzņēmējdarbības portfeli, lai galveno vērību vērstu uz jomām ar ilgtermiņa izaugsmes potenciālu un ienesīgumu. Partnerattiecības joprojām būs galvenais uzņēmuma mārketinga darbību faktors, lai nostiprinātu savu zīmolu pozīcijas.

LG turpinās ieguldīt tādos nākotnes izaugsmes faktoros kā saules enerģija, komerciālie gaisa kondicionētāji un uzņēmējdarbības (B2B) risinājumi – nozares, kas, kā cer LG, paplašināsies un kļūs aizvien ienesīgākas, kad ekonomiskā situācija nostabilizēsies.

„Krīzes karalauks”

2008. gada beigās LG Electronics izveidoja „krīzes karalauku”, lai sapulcinātu kopā piecas LG uzņēmējdarbības nodaļas, astoņus reģionālos birojus un vadītājus un īstenotu, kā arī pārvaldītu uzņēmuma agresīvo uzņēmējdarbības plānu. Tikai trīs mēnešu laikā „krīzes karalauks”, sadarbojoties katrai uzņēmuma uzņēmējdarbības nodaļai un uzņēmuma departamentiem, piemēram, piegādes ķēdes vadība, mārketings, iepirkumi, cilvēkresursi un finanses, ir noteicis un izstrādājis 11 galvenos rīcības virzienus. Uzņēmējdarbības nodaļām ir uzdots izveidot darba grupas, lai tās uzņemtos atbildību par izmaksu samazināšanas iniciatīvu pārvaldību.

Izmaksu samazināšana

LG mērķis 2009. gadā ir samazināt izmaksas 2 miljardu ASV dolāru apmērā. Šī visā uzņēmumā ieviestā iniciatīva, ietverot galvenos birojus un visas 82 filiāles pasaulē, attiecas arī uz ražošanas un netiešajām izmaksām.

Globālā mērogā LG ir centies vēl vairāk uzlabot savu iepirkumu sistēmu, kas ietver visu, sākot no izejmateriāliem līdz pat ieguldījumiem telpās, finanšu pakalpojumiem un darbinieku nolīgšanai. LG centieni uzlabot skaidrās naudas plūsmu jau ir nodrošinājuši mazākus produktu uzkrājumus, lielāku likviditāti, optimālu piegādes ķēdes pārvaldību un konsolidētāku, efektīvāku pirkšanas procesu kopumā.

Globāls standarts

Lai nostiprinātu savu globāla uzņēmuma pozīciju, LG turpinās ievērojamus resursus novirzīt uz standartu uzlabošanu globālos organizatoriskos līmeņos. Pašlaik tiek strādāts pie cilvēkresursu sistēmas uzlabošanas, uzņēmējdarbības portfeļu reorganizēšanas, uzmanības vēršanas uz patēriņa procesiem, pasaules talantu pieņemšanas darbā un noturēšanas komandā, nevajadzīgu izmaksu novēršanas un tehnoloģiju un dizaina inovāciju turpmākas sekmēšanas. Pašreiz tie LG vadošie darbinieki, kas nav korejieši un kas ieņēmuši piecus no septiņiem LG augstākajiem amatiem, ir nolīguši aptuveni 200 citus profesionāļus pasaulē, lai uzraudzītu mārketingu, piegādes ķēdi un iepirkumu.

„Šīs iniciatīvas ļaus LG ilgtermiņā uzlabot gan izaugsmi, gan rentabilitāti neatkarīgi no ekonomiskā klimata,” atzīmēja vadītājs Jongs Nams. „Šo centienu loģisks iznākums būs mūsu zīmola nostiprināšanās pasaulē.”

Izsaki savu viedokli