Aktuāls

LG Electronics (LG) šodien informēja par finanšu ieņēmumiem 2012.gadā – šajā laika periodā kompānijas kopējie konsolidētie finanšu ieņēmumi sasniedza 45,22 miljardus ASV dolāru, bet LG tīra peļņa – 80,75 miljonus ASV dolāru. Neskatoties uz kopmānijas ieņēmumu samazināšanos par 6 procentiem, LG pamatdarbības peļņa ievērojami augusi no 342,06 miljoniem ASV dolāru 2011.gadā līdz 1,01 miljaridiem ASV dolāru 2012.gadā. 

LG 2012.gada ceturtā ceturkšņa ieņēmumi ir 12,37 miljardi ASV dolāru, bet LG pamatdarbības peļņa – 98,08 miljoni ASV dolāru. Neto zaudējumi šajā ceturksnī bijuši 428,96 miljonu ASV dolāru (neauditētie rezultāti par trīs mēnešu periodu, kas noslēdzās 2012.gada 31.decembrī), kas atspoguļo Eiropas Komisijas piemērotu sodu par elektronstaru lampu cenu regulēšanu 2012.gadā decembrī.

LG Home Entertainment Company 2012.gadā ceturtajā ceturksnī sasniedzis rekordlielus plakanā ekrāna televizoru pārdošanas apjomus, kopumā pārdodot 9,3 miljonus vienību, tādējādi palielinot ceturtā ceturkšņa ieņēmumus līdz 5,91 miljardiem ASV dolāru, kas ir par 17,4% vairāk nekā iepriekšējā ceturksnī. Kopējā pamatdarbības peļņa 2012.gadā sasniedza 480,92 miljonus ASV dolāru.  LG 3D un Smart TV televizoru peļņa pieaugusi pateicoties lielākam vienību pārdošanas apjomam ASV, Eiropā un NVS valstīs. Lai gan ieņēmumu ziņā,  gadu noslēdzošais ceturksnis bija spēcīgākais, LG Home Entertainment Company rentabilitāte ir nedaudz samazinājusies. Tas skaidrojams ar zemāku vidējo pārdošanas cenu un lielāku konkurenci. LG turpinās nostiprināt savas pozīcijas 3D un Smart TV televizoru tirgū, ka arī plāno paplašināt savu premium piedāvājuma klāstu ar Ultra HD un OLED televizoriem.

LG Mobile Communications Company paziņojis par 7 procentu vienību pieaugumu salīdzinājumā ar iepriekšējo ceturksni, ko nodrošināja 15,4 miljoni mobilo tālruņu vienību pārvadājumi, no kuriem puse bija viedtālruņi. Viedtālruņu pārvadājumi pieauguši par 23 procentiem, salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni, peiaugot no 7 līdz  8,6 miljoniem ierīču trešajā ceturksnī. Ceturtā ceturkšņa ieņēmumi bija visaugstākie šajā gadā, pieaugot par 15 procentiem jeb 2,58 miljardiem ASV dolāru, salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni. Premium klases LTE viedtālruņu, tādu kā Optimus G un Vu:2, pārdošana ceturtajā ceturksnī pieauga, tāpat kā L-sērijas un Google Nexus viedtālruņiem. Sakarā ar šajā gadā vairākās Eiropas un trešās pasaules valstīs ieviesto LTE servisu, LG plāno palielināt viedtālruņu peļņu un tirgus daļas, prezentējot jaunākās Optimus G un L sērijas, kā arī F –sērijas mobilās ierīces.

LG Home Appliance Company paziņoja par nemainīgi stabiliem ieņēmumiem 2012.gada ceturtajā ceturksnī 2,7 miljardu ASV dolāru apmērā, jo vājo pieprasījumu Eiropā, Tuvajos Austromos un Latīņamerikā kompensēja spēcīgie pārdošanas rezultāti ASV un NVS valstīs. Mārketinga investīciju palielinājuma un ārzemju valūtas kursu svārstību dēļ, LG Home Appliance Company ceturtajā ceturksnī uzrādījis nedaudz zemāku rentabilitāti, neskatoties uz sadzīves tehnikas pārdošanas cenu pieaugumu. 2013.gadā LG plāno uzlabot savu rentabilitāti un ieņēmumus vairak piedāvajot konkurētspējīgus produktus un progresīvas tehnoloģijas, pieveršot lielāku uzmanību reģioniem ar lielāko pieprasījumu.

LG Air Conditioning and Energy Solutions Company ziņoja par ceturtā ceturkšņa pārdošanas rezultātiem 626 miljonu ASV dolāru apmērā, kas ir tādi paši kā 2011.gada ceturtajā ceturksnī. Pamatdarbības zaudējumi 10,08 miljonu ASV dolāru apmērā šajā ceturksnī saistāmi ar darbības efektivitātes uzlabošanu. 2012.gadā uzņēmuma reģistrētie kopējie ieņēmumi bija 3,86 miljardi ASV dolāru un peļņa 138,42 miljoni ASV dolāru. 2013.gada prioritāte būs ieviest energoefektīvākus un lokalizētus produktus, lai nostabilizētu ieņēmumu pieaugumu.

2013.gada uzņēmējdarbības virziens un perspektīvas

LG mērķis 2012.gadā ir sasniegt 53,5 triljonu Dienvidkorejas vonu (47,47 miljardu ASV dolāru) lielus ieņēmumus, plānojot veikt kapitāla ieguldījumus 2,5 triljonu Dienvidkorejas vonu (2,29 miljardu ASV dolāru) apmērā.

lglogo

Saistītās tēmas: lg

Izsaki savu viedokli