Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Ja vien jums ir iespēja apmeklēt Japānas galvaspilsētu laikā līdz 1. decembrim, kad Tokijā notiek starptautiskais autošovs, jūs varētu būt klāt brīdī, kad pasaulei tiks pieteikti divi jauni, ekskluzīvi Lexus modeļi – kompaktā SUV konceptauto Lexus LF-NX turbo versija un Lexus RC kupeja.

pilt_1163

Lexus LF-NX ir jaunākās paaudzes luksus klases kompaktais SUV koncepts, kas pirmās „ugunskristības” jau piedzīvoja Frankfurtes autoizstādē šī gada septembrī. Tokijas autošovam paredzētais modelis aprīkots ar jauna veida inovatīvu divu litru turbodzinēju, kas garantē vēl izcilāku braukšanas sniegumu un ir vēl draudzīgāks apkārtējai videi. Papildu jaunajam dzinējam turbomodelim konstruktīvi ir zemāks smaguma centrs un to vizuāli uzsver jauns priekšējais bamperis ar izvirzītu spoilera malu.

pilt_1164

Kopumā Lexus LF-NX izceļas ar savu agresīvo un sportisko dizainu, kam ir būtiska nozīme auto aerodinamiskajā sniegumā. Gaisa plūsma no bampera priekšpuses tiek novirzīta uz priekšējām bremzēm, lai nodrošinātu efektīvu to dzesēšanos, bet vizuāli izteiksmīgie aizmugurējie spārni sniedz efektīvāku gaisa plūsmas aizvadīšanu.

pilt_1165

Atmiņā paliekoša ir Lexus LF-NX „seja”, ko akcentē drosmīga Lexus vārpstveida restes interpretācija, oriģinālais un šobrīd tikai Lexus raksturīgais priekšējo lukturu dizains un unikāls virsbūves ārējo stūru dizains, kas atdala buferus no priekšējiem spārniem ar agresīvu, vertikālu šķēlumu. Auto aizmuguri rotā izteiksmīgi kombinētie LED lukturi. No sāniem raugoties, Lexus LF-NX dizains ir izteikti sportisks – klasiski plūstošais sānu profils un stāvus augšupejošā aizmugures līnija veido sportiskas kupejas straujo siluetu.

Salona interjerā un aprīkojumā ieviestas nākamās paaudzes tehnoloģijas, kas šo auto padara neatkārtojami pievilcīgu un izcilu, bet dizaina koncepcija orientēta uz lietotāja ērtībām. Salonā izmantots labi pārredzams mērinstrumentu paneļa formāts ar ekrānu zonu augšpusē un vadības slēdžu zonu apakšdaļā, kas līdz pilnībai noslīpēts jau vairākās Lexus paaudzēs. Tas ļauj intuitīvi rīkoties ar automobiļa nākamās paaudzes tehnoloģijām, tostarp skārienjutīgajiem elektrostatiskajiem slēdžiem un jaunā skārienpaliktņa Remote Touch Interface (RTI) dizainu. RTI turpmāk Lexus jaunajos modeļos aizstās esošo kursorsviru navigācijas un komforta iestatījumu vadībai.

pilt_1169

Eksluzīvā kupeja Lexus RC piedāvā azartisku piedzīvojumu sportiskā braukšanas stila cienītājiem. Tokijas izstādē būs iespējams iepazīties ar diviem RC modeļiem – RC 350 ar 3.5 litru V6 benzīna dzinēju un RC 300h hibrīdu ar 2.5 litru dzinēju. RC tiek pozicionēts kā patstāvīgs modelis, bet idejiski tā ir jaunā IS modeļa divdurvju versija ar izmainītu piekari un atšķirīgu dzinēju piedāvājumu. Šāda modeļu veidošanas stratēģija šobrīd ir modes zenītā gandrīz visiem premium auto zīmoliem.

Lexus RC nenoliedzami ir vizuāli efektīvs auto – abos modeļos izmantots Lexus jaunā dizaina virziens, ko raksturo ievērojami agresīvāks stils. To lieliski papildina jau par stila ikonu kļuvusī Lexus vārpstveida reste. Automašīnai ir jauni trijstūra formas lukturi ar trim LED lampiņu sekcijām, bumeranga formas priekšējie LED dienas gaitas lukturi un L burta formas aizmugurējie lukturi. Auto aprīkojumā būs vai nu 19 collu alumīnija diski ar 10 spieķiem vai 18 collu diski ar 5 spieķiem.

Interjera dizainā izmantotas kontrastējošas krāsas, materiāli un apgaismojums, kas sportisko iespaidu padara vēl jūtamāku. Piemēram, RC salons tiek izgaismots no lejas, radot plašuma sajūtu nevis no augšpuses, kas telpu vizuāli norobežo. Vadītāja „darba zona” ir papildināta ar inovatīvām tehnoloģijām, tostarp arī skārienpaliktni Remote Touch Interface, skārienjūtīgiem slēdžiem un citām lietotājam patīkamām funkcionālām iespējām. Padomāts arī par vadītāja sēdvietas ērtībām, sportiskie sēdekļi ļauj sajusties kā īstā sacīkšu auto.

Saistītās tēmas: automašīnaLexus

Izsaki savu viedokli