Aktuāls

Industriālo tehnoloģiju līderis ABB sadarbosies ar Latvijas iesācējuzņēmumu “Adaplab”

Datori, IT, bizness

Latvijā ir uzsākusi darbību vismodernākā un ātrākā restorānu galdiņu rezervēšanas sistēma GetTable.lv. Jaunais uzsācējuzņēmums nodrošinās lietotājiem iespēju tiešsaistē bez maksas rezervēt galdiņus labākajos restorānos visā Latvijā, saņemot rezervēšanas apstiprinājumu dažās minūtēs.

Latvijas iedzīvotāju sabiedriskās domas aptauja* atklāja, ka piektā daļa (20,4%) restorānu, kafejnīcu vai bāru apmeklētāju ir saskārušies ar situāciju, kad iestādē, kuru viņi vēlas apmeklēt, nav brīvu galdiņu. Turklāt daudziem apmeklētājiem (11%) ir bijis jāgaida rindā, lai saņemtu vietu pie galdiņa. Daži pat ir nonākuši situācijā, kad iepriekš rezervētais galdiņš kļūdas dēļ ir atdots citiem apmeklētājiem. Ir bijuši arī gadījumi, kad respondenti netika ielaisti restorānā bez iepriekšējas rezervēšanas.

«Vidēji Latvijas iedzīvotāji apmeklē restorānus, kafejnīcas un bārus vairākas reizes mēnesī*, taču atšķirībā no rietumeiropiešiem viņi nerezervē galdiņu iepriekš. Šādu paradumu var izskaidrot ar iedzīvotāju pārliecību, ka viņu iecienītajās vietās vienmēr ir brīvas vietas. Tomēr aptauja parādīja, ka, neraugoties uz šādu pārliecību, iedzīvotāji arvien biežāk saskaras ar iepriekš aprakstītajām situācijām,» paskaidro pakalpojuma GetTable.lv līdzīpašnieks Aleksandrs Ahmetovs, piebilstot, ka līdzīgi tiešsaistes rezervēšanas pakalpojumi ir ļoti izplatīti Rietumeiropas valstīs, kur tie ir ļoti pieprasīti un populāri gan šo valstu vietējo iedzīvotāju, gan tūristu un viesu vidū.

Lielākā daļa aptaujāto Latvijas iedzīvotāju (52%) rezervē galdiņu pa restorāna tālruni, tomēr daudzi respondenti ir norādījuši, ka viņiem būtu daudz ērtāk izmantot vienotu rezervēšanas sistēmu. GetTable.lv un līdzīgi tiešsaistes pakalpojumi ievērojami vienkāršo galdiņa pasūtīšanas procesu, novēršot iespēju, ka tas tiks atdots citiem viesiem vai būs jāgaida rindā, lai apmeklētu izvēlēto vietu.

«Dažu pēdējo gadu laikā restorānu un viesnīcu apmeklētāju paradumi ir būtiski mainījušies. Iedzīvotāji atrodas nemitīgā kustībā, dažkārt darot vairākus darbus vienlaikus. Mūsdienu tehnoloģijas nāk mums talkā, radot pieejamus un ērtus pakalpojumus ikdienas lietošanai. Svarīgi, ka tie taupa laiku un vienkāršo rezervēšanas procesu,» saka Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas izpilddirektore Santa Graikste.

Gettable.lv

Izsaki savu viedokli