Aktuāls

Jaunais ”Audi A7 Sportback” – sportisks luksusa klases modelis

Auto, Moto

Tagad arī Latvijā pirkumus no ”App Store”, ”Apple Music”, ”iTunes” un ”iBooks” varēs apmaksāt ar “Tele2” rēķinu

Internets

LG un ”Qualcomm” sadarbosies, lai izstrādātu nākamās paaudzes savienojumu risinājumus automašīnām

Auto aprīkojums

Mājokļa gaisa kvalitātes mērījumi uzlabo ne vien cilvēka veselību, bet arī mājokļa lietojamību

Sadzīves un virtuves tehnika

”OnePlus” slepeni zog viedtālruņu lietotāju datus

Portatīvie datori

”Alcatel” iegūst prestižo ”TOP/COM” Sudraba balvu par jauno zīmola aplikāciju ”enjoy.now”

IT sasniegumi, bizness

Frankfurtes auto izstādē Fiat koncernā ietilpstošais ražotājs Lancia prezentējis trīs jaunus modeļus – kabrioletu Flavia, sedanu Thema un minivenu New Grand Voyager. Jāatzīst gan, ka tie nav pilnīgi jauni modeļi, jo tie pasmelti no Chrysler modeļu gammas.

Tā kā Chrysler pēc globālās ekonomiskās krīzes nonāca Fiat īpašumā, tad itāļu koncerns amerikāņu modeļus Eiropā plānojis izplatīt caur nīkuļojošo Lancia brendu. Tādējādi četrvietīgais Lancia Flavia kabriolets atvasināts no Chrysler 200 Cabrio, un ieguvis 2,4 litru četru cilindru benzīna agregātu ar 175 Zs. Tas sajūgts ar sešu pakāpju automātisko pārnesumkārbu un pircējs arī aprīkojuma ziņā neko izvēlēties nevar – Lancia piedāvā vienu aprīkojuma līmeni, kas ietver visas piedāvātas ekstras.

Sedans nosaukts astoņdesmito gadu priekšteča Thema vārdā un bāzēts uz jaunās paaudzes Chrysler 300. Šeit gan pircējs var izvēlēties starp trīs dzinējiem – 190 un 240 Zs dīzeļiem un 286 Zs benzīa agregātu – un trīs aprīkojuma līmeņiem: Gold, Platinum un Executive. Ādas salons un atpakaļskata kamera gan esot iekļauti jau standartā. Tirdzniecībā „jaunais” modelis nonāks jau šī gada rudenī.

Kā trešo modeli Lancia prezentēja populāro Chrysler Voyager, kurš zem itāļu ražotāja sauksies par Lancia New Grand Voyager. Septiņvietīgais minivens drīzumā aizstās neveiksmīgo Lanica Phedra un tiks piedāvāts ar 287 Zs benzīna dzinēju un 165 Zs dīzeļa versiju. Arī šajā gadījumā aprīkojumu līmenis tikai viens – Gold.

Šīs aktvitātes liecina, ka Chrysler kā brends Eiropā drīzumā vairs netiks piedāvāts un amerikāņu auto cienītājiem tagad nāksies iegādāties Chrysler tehniku itāļu iepakojumā.

Saistītās tēmas: LanciaLancia FlaviaLancia Grand VotagerLancia Thema

Izsaki savu viedokli