Aktuāls

Kad pienāks beigas Francijas ērai WRC pasaules čempionātā?

Auto, Moto

Lai arī visu pasauli pārņēmusi tā sauktā globālā ekonomiskā krīze, ir uzņēmumi, kas par to nečīkst un spēj izmantot to savā labā. Tā, piemēram, itāļu sporta auto ražotājs Lamborghini pagājušo gadu noslēdzis ar 60 miljonu eiro lielu peļņu, kas ir par 27 procentiem lielāka nekā 2007. gadā.

Par augušo peļņu jāpateicas nevis pārdoto auto skaitam, kas salīdzinājumā ar 2007. gadu palielinājās no 2406 līdz 2430 vienībām, bet gan izmaksu samazinājumam, jo 300 no 1000 darbiniekiem laika posmā no februāra līdz maijam saīsināja darba laiku un līdz ar to arī algas.

Konstanto pieprasījumu pēc Lamborghini modeļiem uzturēja Ķīna un Tuvo Austrumu valstis, savukārt krīzes skartajā ASV pārdoto auto skaits no 930 samazinājās līdz 741. Lamborghini vadītājs Stefans Vinkelmans atzīst, ka šogad 2008. gada rādītājus būs grūti atkārtot, tomēr viņš uzsver, ka turpinās iesākto tradīciju un arī šogad prezentēs kādu jaunu modeli, ar kuru piesaistīs jaunus un turīgus klientus.

Izsaki savu viedokli